کد خبر: ۲۰۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
این نشست که با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع برق استان های مرکزی و کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، مرادی مجد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، شرکت های توزیع برق را پیشروان خدمات صنعت برق توصیف کرد و گفت: شرکت های توزیع برق همواره عامل تحولات نوین در صنعت برق بوده اند و با کمبودهای فراوان، مشکلات را به طور مبتکرانه ای حل کرده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق کرمانشاه در ادامه، گزارش کاملی از عملکرد سال 95 این شرکت  ارائه نمود و حاصل تجربیات شرکت توزیع برق کرمانشاه را با مدیران توزیع برق اراک به اشتراک گذاشت.

در ادامه این نشست، خان احمدیمرادی مجد مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق کرمانشاه، به دستاوردهای سیستم اطلاعات مکانی GIS در عملکرد معاونت های مختلف شرکت توزیع برق کرمانشاه پرداخت و ضمن آسیب شناسی این سیستم، ساماندهی و اقدامات اصلاحی و موثر در این زمینه را توضیح داد.

 اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اراک، ضمن تاکید بر برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل تجربیات، شرکت توزیع برق استان کرمانشاه را از سرآمدهای کشور در حوزه سیستم اطلاعات مکانی GIS  معرفی کرد و گفت: بستر سیستم اطلاعات مکانی GIS بستری مهم و کاربردی است که می تواند مبنای تمام فعالیت های شرکت قرار گیرد، چراکه داشتن اطلاعات و آمار دقیق در پیشبرد فعالیت ها و کاهش تلفات برق موثر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اراک، با اشاره به مشکلات مربوط به بحران های اخیر کولاک برف در استان های کرمانشاه و مرکزی گفت: لزوم کاربردی سازی برنامه هایی چون سیستم اطلاعات مکانی GIS و همچنین برنامه های آنلاین موبایلی در اینگونه بحران‎ها که با قطعی برق مواجه هستیم، ضروری است.

وی با پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت های توزیع برق، بر انعقاد تفاهم نامه ها باهدف هم افزایی و سرعت بیشتر در تبادل اطلاعات و تجربیات فنی تاکید کرد.

گفتنی است مدیران حاضر در این نشست به طور تخصصی به تبادل نقطه نظرات و تجربیات خود پرداختند و درپایان مدیران شرکت توزیع نیروی برق اراک از واحدهای مختلف شرکت توزیع برق کرمانشاه بازدید بعمل آوردند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار