کد خبر: ۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بر اساس قانون ماده ۸ قانون منع واگذاری انشعاب، زمین‌های قولنامه‌ای که در حاشیه شهرها قرار دارند نمی‌توان حق امتیاز برق برای آنان تخصیص داد.
به گزارش برق نیوز، اکبر حسن بگلو با تشریح مشکلات شرکت توزیع برق استان آذربایجان غربی در برخی مسائل اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ماده 8 قانون منع واگذاری انشعاب زمین‌های قولنامه‌ای که در حاشیۀ شهرهای استان قرار دارند نمی‌توان حق امتیاز برق برای آنان تخصیص داد بنابراین ساکنین منازل قراردادی اقدام به ایجاد سیم کشی خطوط غیر مجاز برق می‌کنند که این مهم عامل تلفات انرژی برق است و باید سازمان‌های مربوطه اقدامات لازم را در این مورد انجام دهند.

وی با اشاره به سرقت برق در حاشیهٔ شهرها نیز تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی برای برخورد قانونی با افراد متخلف که به سرقت برق و دست کاری کنتورها اقدام می‌کنند جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته است تا با این جریمه‌ها بتوان از سرقت‌های مختلف در آینده جلوگیری کرد.

حسن بگلو بیان کرد: برای دریافت حق انشعاب بر اساس قانون دارای سه شرط عدم خلافی، پایان کار و یا پروانه برای دریافت حق انشعاب می‌توان اقدام کرد که استعلام از شهرداری می‌تواند شرط عدم خلافی قلمداد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام تعداد کنتور مجاز در استان به تسنیم گفت: آمار کنترل‌های موجود استان در پایان دی ماه سال 1395 به ترتیب کنتورهای تک فاز 15A و کمتر در کل استان 469 هزار و 686 عدد و تعداد کنتور تک فاز 25A و سایر 645 هزار و 665 عدد، کنتور سه فاز A15 و کمتر 3 هزار و 974 عدد و  کنترل 3 فاز A25 و سایر 43 هزار و 243 عدد است.

حسن بگلو اعلام کرد: آمار مشترکین نواحی کل استان آذربایجان غربی در پایان دی ماه سال  1395 برابر با  یک میلیون و 173 هزار و 990 مشترک است که از این تعداد 955 هزار و 296 عدد مشترک مصرف خانگی، تعداد 30 هزارو 75 عدد مصرف عمومی و 18 هزار و 970 مشترک مصرف کشاورزی است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار