کد خبر: ۲۰۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
سیدمحمد صادق‌زاده مدیرعامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا) گفت: ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر تا پیک سال 96 به 450 مگاوات خواهد رسید، که 100 مگاوات آن خورشیدی است.
به گزارش برق نیوز، سیدمحمد صادق‌زاده مدیرعامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا) در خصوص ظرفیت پیش بینی شده از محل انرژی‌های تجیدیدپذیر برای پیک سال 96، اظهار داشت: ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر تا پیک سال 96 به 450 مگاوات خواهد رسید، که 100 مگاوات آن خورشیدی است و در سه ماهه اول سال 96 به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برنامه ما این است مشابه نیروگاه‌ 100 مگاواتی کهک را در سال 96 نیز در اکثر نقاط کشور، از جمله آذربایجان و خراسان نیز به بهره برداری برسانیم.

صادق زاده ادامه داد: در سفر امروز وزیر نیرو به استان قزوین یک نیروگاه خورشیدی 2 مگاواتی کلنگ زنی شد که امیدواریم در سال آتی مشابه این نیروگاه‌ها را به بسیاری از نقاط کشور تسری دهیم.

منبع: پاون
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرگلزائی
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
ضمن عرض تبریک به مقام عالی وزارت محترم نیرو جناب آقای دکتر چیت چیان از انتصاب جناب اقای دکتر صادق زاده بعنوان مدیرعامل ساتبا، برای هر دوی این شیفتگان انرژیهای تجدیدپذیر و عاشقان خدمت به مردم گرانقدر ایران و دیگر خادمان انرزیهای پاک از خداوند باریتعالی آرزوی توفیق و سربلندی را دارم - زاهدان سرگلزائی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار