کد خبر: ۲۰۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
تغییرات در مدیریت ارشد وزارت نیرو
وزیر نیرو طی حکمی علیرضا دائمی را بعنوان قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق منصوب کرد. قرار بود با تشکیل مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو، از این پس تمامی وظایف قائم مقام وزیر در امور بین الملل به این مرکز محول شود و این چارت حذف شود.
سرویس صنعت برق نیوز: وزیر نیرو طی حکمی علیرضا دائمی را بعنوان قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق منصوب کرد.

قبلا همایون حائری رئیس سابق مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو گفته بود: پیرو حکم هیئت وزیران سال گذشته سمت قائم مقامی وزیر نیرو در امور بین الملل از چارت سازمانی این وزارتخانه حذف می شود و با تشکیل مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو، از این پس تمامی وظایف قائم مقام وزیر در امور بین الملل به این مرکز محول شده و تمامی مذاکرات منطقه ای و بین المللی وزارت نیرو با هماهنگی این مرکز صورت خواهد گرفت.

به گزارش برق نیوز، در سال 94 با دستور وزیر نیرو ساختاری جدید در مجموعه وزارت نیرو به نام مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات وزارت نیرو تشکیل شد و همایون حائری - مدیرعامل سابق شرکت توانیر - به عنوان نخستین رئیس این مرکز منصوب شد که بعد از حائری، تشیعی این سمت را چند روز پیش به عهده گرفت.

با این وجود سمت قائم مقامی وزیر نیرو در امور بین الملل از چارت سازمانی این وزارت نیر حذف نشد و در تازه ترین تغییرات، علیرضا دائمی به این سمت منصوب شد.

علیرضا دایمی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو است که از شهریور ۱۳۹۲ در این سمت قرار گرفته است. وی متولد سال ۱۳۳۲ در تهران بوده و دارای لیسانس مهندسی آبیاری و آبادانی از دانشگاه ارومیه، فوق لیسانس مهندسی هیدرولیک از مؤسسه بین‌المللی دلفت هلند و دانشجوی دکترای هیدرولیک دانشگاه دولتی کان فرانسه (در مرحله نهایی تدوین پایان‌نامه) است.
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
1
مگر قرار نبود مدیران دو تابعیتی از کار برکنار شوند این بود اقدام عملی در جهت حذف مدیران دو تابعیتی واقعا که دست مریزاد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
قرار بود مدیران 2 تابعیتی غبر خودی حذف شوند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
حضرت عباسی بین مدارک تحصیلی این آقا و معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو و یا قایم مقامی امور بین الملل چه ارتباطی وجود دارد؟ تعهد و تخصص را با هم بیخال شدیم.
آدم ها را با دیپلم استخدام می کنیم ، بعد با هزینه وزارت خانه می فرستیم مهندس و دکتر بشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
همیشه پای یک «فرانسه» در میان است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
شما اگه بتونی از یه جائی، یه دهاتی اونور آب از یه دانشگاهی، آموزشگاهی، زیر پله ای چیزی یه مدرک آبکی بی ربط بگیری، رو چشم دولت بخصوص وزارتخونه های دانش محور، بخصوص وزارت نیرو، جا داری، حتی اگه بری تو رشته «آبیاری گیاهان دریائی»! از یه مدرسه تو «برره» شون! مدرک بگیری، .. جالب اینکه شغلی که بهت میدن هم ربطی به اون مدرک بی ربطت نداره!!!!!! الآن ایشون نه از دانشگاه معتبری مدرک داره، نه مدرک مرتبطی داره، نه معاونت اقتصادی به مدرک و دانشش ربط داشته، و نه ما صادر کننده آب یا تکنولوژی آبیاری هستیم!! دکترائی هم که داره میگیره دیگه بدرد بازنشستگیش میخوره! با توجه به سنش هم که حقوق مزایا رو داره پر میگیره، مدرکو میخواد چیکار؟ اگه واقعا ایده های علمی-صنعتی داره و میخواد اثر جاودانه ای از خودش به یادگار بذاره، بدون مدرک هم میتونه، تو دانشگاه های داخل هم میتونه! .. الآن یه مختصر برقی صادر میکنیم، اونم برای اینکه صادر کرده باشیم!! و به طریق اؤلا ربطی به هیدرولیک میدرولیک نداره!! پولشم که نمیدن، میگن قبضشو بنویسین رو یخ، میدیم چشم!! ولی به هر حال همشهریه دیگه کاریش نمیشه کرد، انتظار داره!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
جسارنا چه کسی قرار است پایان نامه را بنویسد و هزینه تحصیل را چه کسی می دهد و ایا برای رفت و برگشت به دانشگاه حق ماموریت هم می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
احتمالا تخصص در روابط بين الملل رو از جهت تحصيل در دانشگاه هاي اروپايي با شهريه هاي نجومي بدست آوردن،تخصص در زمينه صادرات خدمات فني و مهندسي در صنعت آب وبرق هم از ليسانس آبياري و هييدروليك!!!!
در وزارت نيرو جوانان متخصص در زمينه اقتصاد كم نيستند كه از بهترين دانشگاه هاي تاپ كشور خودمون دانش آموخته هستند.تخصص آقاي دائمي آب و آبفا است!؟اقتصاد و برنامه ريزي است!؟يا آشنا با روابط بين المل و بازرگاني خارجي يا ديپلماسي و سازمان هاي بين المللي است!؟
اگر ايشون پست معاونت برق و انرژي و معاونت نيروي انساني را هم قبول كنند حقيقتا تمامي دفاتر معاونت وزير را در طبقه يازدهم را چرخي زده اند!!!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار