کد خبر: ۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
تحت شرایط ایده‌ آل Solar Hat می‌تواند گوشی شما را با جریان 200 میلی آمپر ساعت شارژ کند که معادل یک پنجم جریانی است که یک شارژر معمولی دارد.
به گزارش برق نیوز، این روزها یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند با آن رو به رو هستند تمام شدن باتری دستگاه است، به خصوص زمانی که در خیابان هستید و به شارژر را پریز برق دسترسی ندارید.

تجهیزات جانبی مختلفی از جمله پاوربانک‌ها برای کمک به افراد در این شرایط طراحی شده‌اند، با این حال پاور بانک‌ها نیز برای شارژ شدن به برق نیاز دارند و ممکن است شارژ پاور بانک شما نیز به آخر رسیده باشد.

به همین دلیل اکنون شرکتی به نام SolSol (در زبان اسپانیایی Sol به معنی خورشید است) یک کلاه بیس بال به نام Solar Hat طراحی کرده که به پنل‌های خورشیدی مجهز است. به این ترتیب کاربران می‌توانند تمامی دستگاه‌های مجهز به پورت یو اس بی خود را با استفاده ازا ین کلاه شارژ کنند.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، پنل‌های خورشیدی در لبه این کلاه قرار گرفته‌اند، و کاربران باید برای شارژ کردن گوشی خود یک کابل را از کلاه به پورت یو اس بی گوشی خود متصل کنند، ممکن است آویزان بودن این کابل از کلاه تا جیبی که گوشی در آن قرار دارد از لحاظ ظاهری چندان جالب نباشد اما آن دسته از کاربرانی که مدام از گوشی هوشمندشان استفاده می کنند برای این چیزها چندان اهمیت قائل نمی‌شوند.

تحت شرایط ایده‌ آل Solar Hat می‌تواند گوشی شما را با جریان 200 میلی آمپر ساعت شارژ کند که معادل یک پنجم جریانی است که یک شارژر آیفون دست دوم دارد. اما SolSol در تلاش است تا این جریان را افزایش دهد.

قیمت این کلاه 56 دلار است و در هر حال از iOS 10 پشتیبانی نکرده و تنها از نسخه‌های قدیمی تر iOS پشتیبانی می کند. گوشی های اندرویدی، تبلت‌ها، اسپیکرها، دوربین‌های گوپرو، هدفون‌ها و غیره نیز با استفاده از این کلاه قابل شارژ هستند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار