کد خبر: ۲۰۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس گفت: برای تامین پایدار برق مردم استان‌های فارس و بوشهر به ویژه در فصل گرما همکاری نزدیک با صنایع بزرگ بسیار موثر است.
به‌گزارش برق نیوز، به‌ منظور رضایت مشتریان بزرگ برق فارس در بخش فوق توزیع، نشست تقدیر از صاحبان صنایع استان‌های فارس و بوشهر، با حضور "عبدالعزیز کریمی" مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس، "غلامرضا نصیری" معاون بهره‌برداری، حمزه روغنیان، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات، مدیران ارشد سازمان و کارشناسان مربوطه، در سالن شهید هاشم پور این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل برق فارس همکاری صاحبان صنایع در کاهش پیک بار را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و خاطر نشان ساخت: در سال جاری به‌رغم رشد مصرف برق، ضمن تعاملی که با صاحبان صنایع داشتیم اوج مصرف تابستان را بدون هیچگونه شکل خاصی پشت سرگذاشتیم؛ لذا در این مراسم از همکاری و نقش مهم مشترکین بزرگ برق تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به ارزش اجتماعی و معنوی جلب رضایت مشتری در صنعت برق اشاره کرد و اظهار داشت: به‌دست آوردن رضایت مشتری در صنعت برق با سود و زیان مرتبط نیست و ارتباط مالی با این مقوله ندارد، اما در آن، ارزش اجتماعی، معنوی و اخلاقی ویژه‌ای نهفته است که ما به این بخش بیشتر بها می‌دهیم.

کریمی با بیان این مطلب که رسالت برق‌های منطقه‌ای سراسر کشور تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشتریان خود است، تصریح کرد: ما باید شرایط استفاده از برق پایدار و مطمئن به‌منظور استفاده تمامی مشترکین در تعرفه‌های مختلف را فراهم کنیم، اگر چه صنایع به جهت تولید و رونق اقتصادی به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار هستند، اما در این راستا می‌بایست خدمات لازم به همراه ایجاد تعامل به گونه ای ارائه شود که منجر به احساس رضایت آنان شود چرا که فلسفه وجودی ما نیز مشتریان هستند.

مدیرعامل برق فارس همچنین از تلاش همکاران خود درانجام کاهش پیک بار کم با اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه و طرح ذخیره عملیاتی و با همکاری مشترکین بزرگ انجام شد و منجر به کاهش پیک بار و دریافت لوح تقدیراز شرکت توانیر گردید، تشکر کرد.

کریمی در پایان سخنان خود دستاورد حاصل شده را یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی برشمرد و سپس با اهدای لوح تقدیر از صاحبان صنایع استان فارس تقدیر و تشکر به عمل آورد.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار