کد خبر: ۲۰۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
سیدحمید تقوی مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 50 درصدی سرقت شبکه های برق در این استان خبرداد.
به گزارش برق نیوز، "سیدحمید تقوی" در برنامه تلویزیونی دنا گفت: در سالجاری 32 مورد سرقت شبکه های برق در این استان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 50 درصدی این پدیده شوم هستیم.

وی تعداد سرقت های صورت از شبکه های برق کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 را 64 سرقت عنوان و اظهارداشت: تمهیدات متعددی بکار گرفته شده تا میزان سرقت از شبکه ها از 64 مورد به 32 مورد در سالجاری رسیده است.

مدیرحقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبدیل شبکه های سیمی به کابلی، فرهنگ سازی، همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با مجموعه شرکت، احداث و اصلاح شبکه های جدید و سرعت بخشی به واگذاری انشعاب از مهمترین تمهیدات و تدابیر بکارگرفته در سالجاری برای کاهش سرقت شبکه ها در این استان بوده است.

تقوی با تقدیر از همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جهت شناسایی، دستگیری و صدور حکم قضایی برای سارقان شبکه های برق در این استان، خاطرنشان کرد: سرقت شبکه های برق سبب خسارات فراوانی به اقتصاد ملی می شود.

وی گفت: متاسفانه بعد از هر سرقتی شاهد سوخته شدن بسیاری از وسایل برق مشترکین برق هستیم که سبب نارضایتی های عمومی نیز می شود.

مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه سرقت شبکه با شماره تلفن های 110 نیروی انتظامی و یا 121 اتفاقات برق تماس بگیرند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار