کد خبر: ۲۰۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
مانند سال های گذشته
"حمید چیت چیان " وزیر نیرو در آستانه فرا رسیدن سال نو شمسی پیام تبریکی برای کارکنان صنعت آب و برق صادر کرد و به مهمترین توفیقاتی که در سال 95 در صنعت آب و برق رخ داده است اشاره کرد.
سرویس صنعت برق نیوز: وزير نیرو در آستانه فرا رسیدن سال نو شمسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران گرانقدری که در سال گذشته جان خود را نثار خدمت به هموطنان خود کردند از همه کارکنان صنعت آب و برق خواست تمام همت و جدیت خود را در سال ۹۶ بکار گرفته و بار دیگر زمینه سربلندی صنعت را در پیشگاه خداوند متعال، رهبر فرزانه نظام و ملت شریف و بزرگ ایران فراهم آورد.

مهندس "حمید چیت چیان " وزیر نیرو در آستانه فرا رسیدن سال نو شمسی پیام تبریکی به شرح زیر برای کارکنان صنعت آب و برق ارسال کرد: 

بسم الله الرحمن الرحيم
 
يا مقلب القلوب و الابصار. يا مدبر الليل و النهار. يا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الي احسن الحال.
 
همكاران گرامي
ميلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، حلول سال نو و آغاز بهار را به همه شما همكاران در مجموعه بزرگ صنعت آب و برق تبريك و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از بركت، سعادت و سلامت از درگاه خداوند متعال براي تان مسألت مي نمايم.

خداوند متعال را شاكريم كه در طول سال گذشته همه ما را ياري كرد تا بتوانيم در سايه رحمت و لطف بيكرانش و با تلاش بي وقفه و همت شما همكاران دلسوز و متعهد، نسبت به خدمت رساني به مردم شريف اين مرز و بوم و تامين آب و برق به عنوان يكي از زيرساخت هاي حياتي جامعه اقدام نمائيم.

توفيقاتي نظير افزايش ظرفيت نيروگاه هاي برق، كاهش تلفات در شبكه توزيع برق، تحقق برق رساني به همة روستاهاي بالاي 10 خانوار، توسعه خطوط و پست هاي انتقال و توزيع و افزايش ظرفيت توليد برق از انرژي هاي تجديد پذير در كنار آبرساني به هزاران روستا در اقصي نقاط كشور، بهره برداري و آبگيري از سدهاي متعدد و توسعه شبكه هاي آبياري و زهكشي، اتمام ده ها طرح آبرساني و تصفيه خانه هاي آب و فاضلاب و اجراي طرح تعادل بخشي آب هاي زيرزميني و خودكفايي و ساخت داخل غالب تجهيزات آب و برق و توسعه صادرات و خدمات فني و مهندسي به خارج از كشور تنها گوشه اي از دستاوردهاي اين صنعت بزرگ است كه با همت و عملكرد موفق همه همكاران حوزه ستادي وزارت نيرو، شركت هاي زيرمجموعه و تامين كنندگان، پيمانكاران و مشاوران و فعالان صنعت در سراسر كشور رقم خورده است.

سال پيش رو نيز در صنعت آب و برق سالي با مسووليت سنگين براي تك تك شما همكاران عزيز در تامين آب و برق مطمئن و پايدار براي ملت شريف ايران خواهد بود و براي تحقق آن به برنامه ريزي دقيق تر ، سازماندهي منسجم تر و تامين منابع مالي با مشاركت بخش خصوصي و هدايت و نظارت بيشتر بر عملكرد و نتايج فعاليت ها نيازمند خواهيم بود.

آنچه مسلم است اين مهم، ممكن نخواهد شد مگر به پشتوانه ي نيروهاي توانمند، متخصص، فداكار، خلاق و با تجربه ، ادامه نخواهد يافت مگر با همدلي، تدبير و اميد به آينده، لذا از همه شما همكاران گرامي خواستارم تمام همت، تعهد و جديت خود را در سال 96 نيز در صحنه خدمت مفيد و خالصانه به ميدان آوريد و بارديگر زمينه سربلندي صنعت آب  و برق را در پيشگاه خداوند متعال، رهبر فرزانه نظام و ملت بزرگ و شريف كشورمان فراهم سازيد.

اينجانب فرا رسيدن سال نو شمسي را حضور يكايك شما همكاران گرامي و خانواده معززتان تبريك و تهنيت گفته، از خداوند منان براي يكايك شما سلامتي و سعادت خواستارم. همچنين ياد و خاطره همكاران گرانقدري را كه در سال گذشته، در نقاط گوناگون كشور در راه خدمت به مردم بزرگوار ايران، جان خود را نثار خدمت به هموطنان خود كردند ، گرامي مي دارم و براي آنان از درگاه حضرت حق، علو درجات آرزومندم.
 

منبع: پاون
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
1
وزیر عزیز واقعا باور کردی تلفات توزیع کم شده؟؟؟مهندس جان همه این اعداد صوری و دستکاری شده است اگر شهامتش را دارید دستور بررسی در چند توزیع که تلفاتشون را در عرض 1 تا 2 سال بیش از 5 درصد کم کرده اند صادر بفرمایید تا ببینید چه گندی زده شده است؟ البته در مناظرات تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری رقبا اسنادی را در این زمینه رو خواهند کرد که مات خواهی شد..
منتظر باش....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
1
تبعیض یکی از دلایل رشد ناقص و اجرایی نشدن اهداف وزارت نیرو است.
عباسپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
1
0
سلام دوستان
اگر این اتفاق برای عباسپور افتاد خیلی عالی میشه.
http://sobhanehonline.com/fa/news/126476
برقنیوز یه خبر لطفا کار کن.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار