کد خبر: ۲۰۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
واژگونی خودرو بي. ام .و در جاده باغرود شهرستان نیشابور یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
به گزارش برق نیوز، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام مركز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یك فقره واژگونی درجاده باغرود بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 13 قدس  وكارشناس پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: در بررسی های انجام شده، یك دستگاه خودرو بی ام و پس از برخورد با تیر چراغ برق و گارد ریل كنار جاده واژگون و منجر به جراحت راننده و دو سرنشین آن شد.

مجروحان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل، که یكی ازسرنشینان آن به نام "مجید" 23 ساله به دلیل شدت جراحات وارده فوت و راننده و دیگر سرنشین 23 ساله آن تحت مداوا قرار گرفتند.

كارشناس تصادفات پلیس راه علت وقوع حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست، با رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در ارائه خدمات مطلوبتر به مردم یاری و آرامش و نشاط بهاری را در سایه قانونمندی و نظم اجتماعی برای خود و دیگران رقم زنند.



منبع: خبرگزاری میزان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار