کد خبر: ۲۰۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
سمینار آموزشی حریم شبکه های توزیع برق و خطرات ناشی از آن با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان قم و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در ابتدای این سمینار "مهدی آهنین پنجه" رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ضمن خیر مقدم گزارشی از آخرین وضعیت صنعت برق استان ارایه کرد.
 
وی در ادامه بر ضرورت رعایت نکات ایمنی برق از سوی همه پرسنل به ویژه پیمانکاران و کارگران برقکار تاکید کرد و برگزاری کارگاه های آموزشی ایمنی  را در جهت کاهش حوادث برق موثر دانست.
 
در ادامه این سمینار "رضا نیک پیام " مدیر ایمنی توزیع برق مشهد حریم شبکه های برق و قوانین آن و همچنین خطرات ناشی از عدم رعایت حریم را تشریح کرد و در ادامه نکات ایمنی برق در کارگاه های ساختمانی و خطرات ناشی از عدم رعایت آن را در قالب فیلم های کوتاه ارایه کرد که مورد توجه و دقت حاضرین شد.
 
در این سمینار با اهدای لوح و جوایزی از " محمد محمودی قمزاد" و "سلمان اسمی خانی" به ترتیب به عنوان سرپرست و کارگر نمونه ایمنی در سال 95 قدردانی شد.

این سمینار با همت و تلاش دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان قم برگزار شد و بیش از 250 نفر از مدعوین در آن حضور داشتند.


منبع: پایگاه خبری HSE
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار