کد خبر: ۲۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
طی حکمی امروز صورت گرفت
وزیر نیرو بنا به پیشنهاد معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی وطی حکمی مدیرکل جدید دفتر راهبردی و نظارت بر انتقال و توزیع را منصوب کرد. در چارت جدید مدیرکل دفتر راهبردی و نظارت بر انتقال و توزیع بعنوان بازوی اجرایی معاونت امور برق و انرژی وزیر نیرو فعالیت خواهد داشت.
سرویس صنعت برق نیوز: حمیدچیت چیان طی حکمی مهندس عبدالصاحب ارجمند را به سمت مدیرکل دفتر راهبردی و نظارت بر انتقال و توزیع منصوب کرد.

عبدالصاحب ارجمند از سال 91 بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان فعالیت داشت و پایان اذرماه سال 95 محمد ذاکری زیارتی که قبلا قائم مقام مدیرعامل در نواحی توزیع برق استان هرمزگان بود به جای معرفی شد.

در جدیدترین چارت سازمانی وزارت نیرو در دفتر راهبري و نظارت امور برق سه حوزه هماهنگی و نظارت بر توليد، هماهنگی و نظارت بر انتقال و هماهنگی و نظارت بر توزیع شکل گرفت که البته بخش تولید بعد از ایجاد مادرتخصصی تولید نیروی برق حراراتی از بخش انتقال و توزیع جدا شد.

در چارت جدید مدیرکل دفتر راهبردی و نظارت بر انتقال و توزیع بعنوان بازوی اجرایی معاونت امور برق و انرژی وزیر نیرو فعالیت خواهد داشت.

با ابلاغ سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسی، و تغيير وظايف حاكميتي، دولت موظف شد برای تداوم اعمال حاكميت، نقش جديد خود را در سياست‌گذاري، هدايت و نظارت بر اقتصاد ملي تدوين و اجرا نمايد؛ بر همین اساس با ابلاغ تشکیلات تفصیلی حوزه ستادی، موضوع بخشنامه‌ی شماره‌ی 540/38919/94 مورخ 25/8/1394، دفتر راهبری و نظارت امور برق با مسئولیت سياست‌گذاري، هدايت و نظارت بر تمامی حلقه‌های زنجیره برق‌رسانی، تشکیل شده و انجام وظایف مزبور در خصوص تمام فعالیت‌ها و فعالین(بازیگران) در سطح توزیع، اعم از «شرکت‌های توزیع برق»، «خرده‌فروشان»، «مولدهای مقیاس کوچک» و «هر بازیگری که در آینده در این سطح ظهور و فعالیت خواهد نمود»، به صورت تخصصی به «گروه هماهنگی و نظارت بر توزیع» واگذار شد.



انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
1
چیت چیان عزیز توزیع برق استان تهران را دریاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
5
یک کلمه : اووووووف!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اوووووف به مدیریت و شفافیت مالی عالی !!؟؟
ایشان در توزیع هرمزگان. ارتباطات با توانیر چه ها که نمیکند! بیخود نیست متخصصین دلسوز و سالم از هرجهت از کار دلزده شده و خانه نشین شده اند....
پارسا منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
1
5
بسمه تعالی
با سلام و احترام
آیا به نظر شما جناب مهندس ارجمند در اداره توزیع برق شهرستان با مشکل روبرو بوده است می تواند یک اداره کل آن هم با عنوان و یدک استراتژیک و راهبردی کل کشور را راهبری نماید؟!
سئوال دیگر ؟ آیا جناب آقای مهندس ارجمند تحصیلات استراتزیک و یا راهبردی دارند که این عنوان را در یک وزارت خانه به ایشان اعطا شده است؟
خواهشمند است است طبق عملکرد کشورهای اروپایی و آسیای شرقی که با موفقیت همراه بوده است، بخش های ارائه خدمات برق و آب را از سایر اهداف... جدا کنید تا این مشکلات اساسی سیستم های مدیریت و انتقال انرژی را به وضعیت مطلوب تغییر دهید در غیر اینصورت روزی می رسد که در همه استان قضیه خوزستان و گیلان را تجربه خواهید کرد . این کار با یک بررسی علمی و تجربی و لیست کردن نکات قوت وضعف - فرصت و تهدید قابل حل است فقط باید به نیرو های اجرائی با سواد و تجربه به دور از سیاسی کار اجازه کار داد.
ضمن پوزش از جناب مهندس ارجمند
و باتشکر از برق نیوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
6
عجب شیر تو شیریه در زارت نیرو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
7
توزیع هرمزگان در زمان مدیریت ایشان با بیشترین بدهی و فساد اداری بوده حالا ایشان ناظر توزیع متاسفم آقای فلاحتیان با این انتخابتان ایشان باید جوابگوی تخلفاتش باشه نه ناظر آخه چقدر سیاسی بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
India
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
8
چه افتضاحیه مثل اینکه ...و بذارن ناظر وزارت اقتصاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
7
این انتصاب ارتباط مستقیم با واگذاری شرکتهای توزیع در قالب نهاد مستقل توزیع دارد. به زبان ساده قرار است شرکتهای توزیع به یک عده آدم خاص برسد! بقیه این حرفهای تشکیل نهاد مستقل توزیع و غیره حرفهای ویترینی است
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
مواردی مانند .... اداری و مالی ،.... با ... و گماردن آنان در پستهای حساس،کنار گذاشتن نیروهای توانمند و به حاشیه راندن آنها،رفتار و اخلاق نامناسب و ادبیات غیر اداری و کوچه بازاری ،و......خیلی موارد دیگر
هیچ کس جلودار این پس رفت نیست ....
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
پس کی نوبت توانیر میشه
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
2
برای وزارت نیرو و شخص آقای چیت چیان برای این انتصاب باید تاسف خورد اگر بر اساس عملکرد بود که نیست باید عملکرد ایشان در توزیع هرمزگان بررسی می شد عزل و نصب هایش و نحوه مدیریت مالی و نیروی انسانی اش مورد واکاوی قرار می گرفت بعد به ایشان پست می دادند برید از حلقه نزدیکان نه ولی از کارشناسان و کارگران توزیع هرمزگان و پیمانکاران در مورد نحوه مدیریت ایشان پرسش کنید لطفا .....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار