کد خبر: ۲۱۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق به علت کمبود در قم نداریم.
به گزارش برق نیوز، "علی‌جان صادق‌پور"در دیدار مدیران صنعت آب و برق قم با آیت‌الله وحید خراسانی از آب و برق به عنوان ضرورت‌های نخست زندگی مردم و از زیرساخت‌های مهم توسعه یاد کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و احداث تأسیسات مختلف ابراز داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق برنامه‌ریزی‌شده به علت کمبود در قم نداریم.

صادق‌پور در ادامه با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب و برق اظهار داشت: اگر در مصرف آب و برق صرفه‌جویی لازم صورت نگیرد نیازمند ایجاد تأسیسات جدید هستیم که نیازمند هزینه و زمان زیادی است.

وی در عین حال با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: با همراهی و همیاری مردم می‌توانیم گام بزرگی در تحقق شعار امسال در صنعت آب و برق برداریم.

آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی نیز در این دیدار خطاب به مدیران صنعت آب و برق قم گفت: کار شما کار پربرکتی است که امیدواریم در همه امور موفق باشید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار