کد خبر: ۲۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بیست و سومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی و محیط زیست ترکیه با حضور حدود ۱۲۰ شرکت ترکیه ای و ۳۰ شرکت خارجی در استامبول در حال برگزاری است.
به گزارش برق نیوز، ۲۳مین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی و محیط زیست استانبول - ترکیه در حالی برگزار می شود که حدود ۱۲۰ شرکت ترک و ۳۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
 
در نمایشگاه امسال حضور هیات های ایرانی چشم گیر است که از بخش دولتی می توان به حضور محمد ساتگین مدیر دفتر انرژی باد و امواج ساتبا اشاره کرد.
 
جانمایی سالن به این صورت است که یک سالن تنها شرکت هایی که در زمینه انرژی های نو فعال هستند مستقر شده اند مثل شرکتهای بزرگ سازنده توربین های بادی و شرکت های مهندسی و مشاوره انرژی های نو و در سالن دیگر از شرکت هایی در تمامی زمینه انرژی و تاسیساتی گاز و برق و آب فعالیت دارند با ارائه دستاود های خود می پردازند.
 
 در این دوره  کنفرانس ها در ۳ سالن مجزا بسته به موضوع اختصاص داده شده است؛ همچنین برای مذاکرات شرکت ها با هم اتاق های مخصوصی در نظر گرفته شده است.
 
شایان ذکر است این نمایشگاه تاریخ ۳ الی ۵ می ۲۰۱۷ برابر با  ۱۳ الی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.
 
 
 
 
 
 
منبع: گروه تلگرامی انجمن انرژی خورشیدی ایران

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار