کد خبر: ۲۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
رییس هیات والیبال استان تهران گفت: به دلیل تعداد زیاد نفراتی که در سالن حضور داشتند و حتی کف سالن هم افراد نشسته بودند، مسئولان برگزاری تمام سیستم‌های خنک کننده را روشن کردند و همین باعث شد که مقدار مصرف برق بالاتر از ظرفیت موجود شود.
به گزارش برق نیوز، محمود نوری، درباره قطعی برق خانه والیبال، اظهار کرد: این موضوع خیلی مهم و حادی نبود، چرا که علت قطعی برق خانه والیبال مربوط به استفاده بیش از اندازه از ظرفیت آن بود. پنجشنبه گذشته هواداران دکتر روحانی در این سالن مراسم داشتند تا کاندیدای مورد نظرشان سخنرانی کند.

رییس هیات والیبال استان تهران ادامه داد: به دلیل تعداد زیاد نفراتی که در سالن حضور داشتند و حتی کف سالن هم افراد نشسته بودند قبل از مراسم مسئولان برگزاری فکر کردند که هوا گرم خواهد شد و به همین دلیل تمام سیستم‌های خنک کننده را روشن کردند و همین باعث شد که مقدار مصرف برق بالاتر از ظرفیت موجود شود.

او در پایان گفت‌: این مراسم با تاخیر حدود ۲۰ دقیقه‌ای آغاز شد، اما ما این مشکل را خیلی زود بر طرف کردیم و هیچ مشکلی برای خانه والیبال و همچنین مراسم کاندیداهای مورد نظر ریاست جمهوری به وجود نیامد. در مسابقات لیگ برتر هم شاهد بودیم که هیچ مشکلی از بابت برق سالن وجود ندارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار