کد خبر: ۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱:۰۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
کار بازسازی و بهینه سازی جرثقیل سقفی ۲۲۰ تنی نیروگاه دز پس از ۵۵ سال فعالیت آغاز شد.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل سد و نیروگاه دز با اشاره به گذشت بیش از ۵۵ سال از فعالیت و بازسازی جرثقیل سقفی نیروگاه دز گفت: جرثقیل سقفی نیروگاه دز یکی از تجهیزات مهمی است که پس از ساخت نیروگاه و نصب واحد‌ها و استفاده از آن در انجام تعمیرات اساسی هشت واحد نیروگاه دز در سال‌های گذشته، هم اکنون مستلزم بازسازی اساسی جهت انجام عملیات بهینه سازی نیروگاه است.

سعید رئوفی نسب افزود: عملیات بازسازی و بهینه سازی این جرثقیل سقفی که ساخت کشور ایتالیا بوده، از نیمه اول اردیبهشت به دست نیروهای داخلی آغاز شده و پیش بینی می‌شود در نیمه اول تیرماه جاری به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: در این طرح کلیه قطعات مکانیکی و الکتریکی مورد بازسازی قرارگرفته و در صورت لزوم تعویض خواهند شد.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز عنوان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با معاونت بهره برداری و توسعه سازمان آب و برق خوزستان، انجام مراحل اداری و عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه، این پروژه با برآورد هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده و معاونت فنی نیروگاه دز و شرکت مشانیر، نظارت بر آن را به طور مشترک عهده دار هستند.

تعویض سیم بکسل‌های کرن، بازرسی و تست NDT اجزای اصلی، درام ها، هوک‌ها و در نهایت تست بار کرن، از جمله اهداف مهم این طرح به شمار می‌آید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار