کد خبر: ۲۱۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت برق استان قزوین بیان کرد: سقف مجاز مصرف برای بهره مندی از برق رایگان ۱۵۰ کیلوات ساعت در ماه است و مشترکین می‌توانند جهت اقدام لازم و انعقاد تفاهمنامه به مدیریت‌های برق در قزوین و ادارات اقماری مراجعه کنند.
به گزارش برق نیوز، سعید بهادیوند چگینی  اظهار کرد: به منظور جلب همکاری مشترکین تجاری، کشاورزی و اداری براساس دستورالعمل مربوطه و در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در تابستان سال جاری و تلاش جهت پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی در تابستان ۹۶، این شرکت آمادگی دارد تا با مشترکین مذکور تفاهمنامه همکاری منعقد کند.

مدیرعامل شرکت برق استان قزوین در ادامه گفت: براساس مفاد تفاهمنامه‌های مذکور در صورت همکاری مشترکین مربوطه از ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور و کاهش مصرف در ساعت‌های اوج بار که برای صنایع (۱۲ الی ۱۴ و ۲۰ الی ۲۲)، ادارات (۱۱ الی ۱۵)، برای کشاورزان دارای کنتور فهام (۱۲ الی ۱۶) و برای سایر مشترکین (۱۹ الی ۲۳) است پاداش‌های (بهای انرژی و بهای قدرت) با توجه به جدول مربوطه محاسبه و به آنان پرداخت خواهد شد.

وی اذعان کرد: مشترکین برق می‌توانند با بکار بستن راه کارهای کاهش مصرف برق از جمله استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی و استاندارد، استفاده از روشنایی استاندارد متناسب با فضا و محیط با استفاده از لامپهای کم مصرف و LED و استفاده از لوازم کاهش دهنده مصرف برق از قبیل: تایمر، دیمر عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اوج مصرف (۱۹ تا ۲۳) مصرفف برق خود کاهش دهند.

این مسئول ابراز کرد: مشترکین کشاورزی (جهت بهره مندی از برق رایگان و تخفیفات همکاری) با توجه به تفاهمنامه مذکور در صورت همکاری در بازه زمانی ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور ماه در ساعت‌های اوج مصرف و بر اساس تعداد روز‌ها و همچنین میزان ساعات همکاری درصورت عدم استفاده از برق، از بخشودگی کامل بهای برق مصرفی در ایام تابستان و همچنین پاداش برخوردار می‌شوند.

وی عنوان کرد: سقف مجاز مصرف برای بهره مندی از برق رایگان ۱۵۰ کیلوات ساعت در ماه است و مشترکین مذکور می‌توانند جهت اقدام لازم و انعقاد تفاهمنامه به مدیریت‌های برق در قزوین و ادارات اقماری در شهرستان‌ها مربوطه مراجعه کنند.
 
منبع: صبح قزوین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار