کد خبر: ۲۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تایوان اعلام کرده است که برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت خورشیدی خود دارد تا بتواند از ظرفیت کنونی خود که ۳۴ / ۱ گیگا وات است به ظرفیت ۲۰ گیگا وات در سال ۲۰۲۵ برسد.
به گزارش برق نیوز، برنامه قبلی این کشور در زمینه انرژی خورشیدی رسیدن به ظرفیت انباشته ۷ / ۸ گیگا وات در سال ۲۰۲۰ بود. برنامه میانی هدف گذاری شده در حوزه خورشیدی برای این کشور رسیدن به ظرفیت انباشته خورشیدی ۵۲ / ۱ گیگا وات تا پایان سال ۲۰۱۸ و همچنین ظرفیت ۵ / ۶ گیگا وات تا سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

پیش بینی می‌شود که برنامه جدید به این کشور به روند تقاضای انرژی الکتریکی از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر کمک کند تا تامین این انرژی از طریق تجدید پذیر از ۸ / ۴ درصد در حال حاضر به ۲۰ درصد در سال ۲۰۲۵ افزایش یاید. این درحالی است که برنامه ریزی شده تا سهم انرژی الکتریکی حاصل از زغال سنگ از میزان ۵ / ۴۵درصد به ۳۰ درصد کاهش یابد. از برنامه ۲۰ گیگا واتی پیش بینی شده، ۱۷ گیگا وات شامل پروژه‌های نصب روی زمین و ۳ گیگا وات باقیمانده نیز شامل پروژه‌های خورشیدی نصب بر بام ساختمان خواهد بود.

بر اساس آمار‌های رسیده تایوان در سال ۲۰۱۶ معادل ۳۶۸ مگا وات ظرفیت جدید خورشیدی به ظرفیت خود اضافه کرده است. این کشور برای رسیدن به ظرفیت ۲۰ گیگا وات باید معادل ۲ الی ۳ گیگا وات ظرفیت جدید خورشیدی مابین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۵ به ظرفیت خود اضافه کند.
 
منبع: شبکه های اجتماعی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار