کد خبر: ۲۱۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: نظام پیشنهاد‌ها امروز باید در سازمان‌های اجرایی پیاده‌سازی شود.
به گزارش برق نیوز، نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای فارس از روند اجرایی طرح نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان بازدید کردند.
 
در این بازدید که برخی از اعضای کمیته‌های نظام پیشنهادهای برق منطقه‌ای فارس از واحدهای برنامه‌ریزی، مالی، پشتیبانی و منابع انسانی حضور داشتند، اقدامات اجرایی و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نظام پیشنهاد‌ها در شرکت برق منطقه‌ای سمنان تشریح شد.

معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای سمنان در افتتاحیه این برنامه که با حضور دبیران کارگروه‌های تخصصی و مسؤولان ذی‌ربط و نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای فارس برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم، نکاتی پیرامون فواید و مزایای نظام پیشنهاد‌ها در سازمان‌ها بیان کرد.

اسدالله مزدارانی با اظهار امیدواری بر توسعه و پیشرفت این سیستم در تمام سازمان‌ها گفت: پیاده‌سازی نظام پیشنهاد‌ها در سازمان‌ها اثرات و فواید مطلوب و ارزشمندی برای هر سازمان به همراه خواهد داشت.

یعقوب قلیچ‌لی، دبیر نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت در بخش نظام پیشنهادها، به توفیقات کسب‌شده در این حوزه نیز اشاره کرد.

در ادامه این بازدید، نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای فارس با مراجعه به دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان، از نزدیک با فعالیت‌های صورت گرفته همچون راهکارهای افزایش سرانه و نرخ مشارکت کارکنان، راهکارهای تقویت اجرای پیشنهادها، چگونگی محاسبه و تأیید میزان منافع اقتصادی پیشنهاد‌ها و موارد انگیزشی در این شرکت آشنا شدند.

شرکت برق منطقه‌ای سمنان موفق به کسب عناوین با ارزشی در حوزه نظام پیشنهاد‌ها همچون کسب تندیس برترین هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها، کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی در ششمین جشنواره نظام پیشنهادها، کسب بالاترین سرانه در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای، کسب عنوان مدیرعامل حامی برتر نظام پیشنهاد‌ها در صنعت برق و کل کشور، کسب عنوان دبیر برتر نظام پیشنهاد‌ها در صنعت برق و کل کشور شده است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار