کد خبر: ۲۱۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
پروژه خط ۶۳ کیلوولت دو مداره کابل زمینی تغذیه پست توحید گلسار در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع رشت، در تابستان سال ۹۶ به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش برق نیوز،  بیژن، مجری طرح خطوط معاونت طرح و توسعه این شرکت در خصوص احداث این پروژه به صورت کابلی، بیان داشت: در راستای کمک به زیباسازی شهری، استفاده بهینه از زمین، جلوگیری از ممانعت‌های حقوقی مردمی و تسریع در روند اجرایی پروژه، خط ۶۳ کیلوولت دو مداره کابل زمینی تغذیه پست توحید گلسار به صورت کابلی اجرا شده است.

 بیژن با بیان اینکه این پروژه با توجه به نیازسنجی و هدفگذاری شرکت در سالهای گذشته کلید خورده است، بیان داشت: عملیات اجرائی پروژه خط ۶۳ کیلوولت دو مداره کابل زمینی تغذیه پست توحید گلسار، با هدف تامین برق مشترکان و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهر رشت از تاریخ ۰۱ / ۰۸ / ۹۵ آغاز شده است و پیش بینی می­شود طبق برنامه­ریزیهای انجام یافته، در تابستان سال ۹۶ به بهره ­برداری برسد.

مجری طرح خطوط معاونت طرح و توسعه شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با بیان اهمیت، ضرورت و نقش محوری این پروژه، افزود: شرکت پیمان برق پویا به عنوان پیمانکار اجرایی و شرکت قدس نیرو به عنوان مشاور در این پروژه فعالیت می‌کنند. پیشرفت فیزیکی کل این پروژه در حال حاضر۵۴. ۶۷درصد بوده و اعتبار این پروژه نیز بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار