کد خبر: ۲۱۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق اردبیل گفت: به‌منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک در مورد راه‌اندازی سامانه خدمات غیرحضوری مشترکین صنعت برق نسبت به عملیاتی کردن ۲۰ خدمت در سال جاری اقدام می‌کند.
به‌گزارش برق نیوز،  "مسعود عباسی" در این باره اظهار کرد: در حال حاضر پنج خدمت با عنوان‌های درخواست پیگیری انشعاب، رؤیت قبوض، تغییر نام، پرداخت هزینه انشعاب و افزایش و کاهش قدرت انشعاب با همکاری دفتر ICT ودفتر فروش وخدمات مشترکین درحال بهره برداری است.

وی افزود: درراستای تحقق اهداف دولت الکترنیک سامانه طراحی و نظارت براساس سیستم GIS به صورت الکترونیکی و برای اولین بار در کشور در شرکت توزیع عملیاتی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: نرم‌افزارهای سیستم مدیریت و فرآیند محورکه قابلیت خودکارسازی و مکانیزه کردن فرآیند‌ها و الکترونیکی کردن سرویس‌ها و خدمات سازمان را با حداقل برنامه‌ریزی دارند و امکان فراخوانی و درج اطلاعات و یکپارچه‌سازی از سایر فرآیندهای سازمانی از طریق نرم‌افزارهای فوق میسر می‌گردد درحال استقراردرشرکت هستند.

عباسی افزود: در همین راستا و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای استفاده از دانش بومی به منظور استقرار و مدیریت نرم‌افزارهای مذکور رایزنی نموده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت سازمان پارک علم و فناوری وشرکتهای دانش بنیان در این راستا استفاده نماییم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین تمرکز شرکت بر افزایش قابلیت اطمینان داده‌ها و حفظ پایگاه داده‌ای و عمل به پدافند غیر عامل است، اضافه کرد: در راستای اهداف تعیین شده شرکت اقداماتی مناسبی انجام یافته تا در صورت بروز حادثه و آسیب در هر یک از پایگاه‌ها، اطلاعات هر چه سریع‌تر بازیابی و مورد استفاده قرارگیرد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ادامه داد: ما همچنین برای حفظ امنیت اطلاعات، اکثر سرورهای خود را به صورت مجازی طرح‌ریزی کرده‌ایم تا قابلیت اطمینان استفاده از سیستم‌ها افزایش یابد.

وی افزود: به منظور ایجاد بستر فیبر نوری جهت ارتباط ۴ نقطه مرکز دیتای شرکت با شرکت فناپ تلکام رایزنی لازم انجام یافته است و شرکت مذکور متعهد شده است ضمن احداث شبکه فیبر نوری مشترک به مدت ۱۵ سال نگهداری وتعمیرات احتمالی خط موجود را انجام دهد.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار