کد خبر: ۲۱۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
به دنبال بازدید مهندس هوشنگ فلاحتیان معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو ازپست ۲۳۰ کیلوولت و نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، جلسه هماهنگی مدیران صنعت برق استان فارس به میزبانی برق فارس و در سالن کنفرانس شهید هاشمپور این شرکت برگزار شد.
به گزارش برق نیوز،  هوشنگ فلاحتیان در نشست مزبور به تاثیر مدیران صاحبنظر در صنعت برق کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: صنعت برق کشور همزمان به دانش و تجربه گران مدیران خود نیاز دارد و این مطلب مهم در اداره صنعت برق کشور بسیار حائز اهمیت است.

 فلاحتیان با استفاده از آمار و ارقام به بیان عملکرد صنعت برق کشور پرداخت و خطاب به مدیران عامل صنعت برق استان گفت: انتظار دارم همچون گذشته کوشش کنید و علی رغم مشکلات موجود، در راستای تامین برق مردم تلاش و کوشش کنید و پیک بار تابستان سال جاری را به خوبی پشت سر بگذارید.

معاون وزیر نیرو در پایان سخنان خود بر اجرای مدیریت مصرف و راهکارهای بهینه سازی انرژی تاکید بسیار کرد.

 کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه مأموریت و چشم انداز شرکت برق منطقه‌ای فارس اشاره کرد و گفت: مأموریت شرکت برق منطقه‌ای فارس مشارکت در رشد و ارتقای سطح زندگی جامعه از طریق تأمین انرژی پاک است.

 کریمی در ادامه گزارش خود به دستاورد‌ها و افتخارات برق فارس در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: کسب عنوان بهره بردار برتر در ارزیابی بین معاونت‌های بهره برداری، کسب رتبه اول در رابطه با مدیریت مصرف و کاهش پیک بار گروه الف، کسب رتبه برتر در راستای بهینه سازی خدمات وب به مشترکان، کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان (جشنواره شهید رجایی)، کسب مقام بهترین نظام پیشنهادات در توانیر، مقام اول رویت پذیری انتقال، رتبه برتر در ارزیابی دیسپاچینگ مناطق و کسب نشان برتر در اطلاع رسانی موثر و به موقع در مجموعه روابط عمومی‌های صنعت برق کشور، گوشه‌ای از دستاورد‌ها و افتخارات شرکت برق منطقه‌ای فارس در سال ۹۵ است.

مدیر عامل برق فارس در ادامه، احداث ۲۹ پروژه برق رسانی با صرف ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار، از دیگر فعالیت ارزشمند برق فارس در سال ۹۵ دانست و یاد آور شد: برق فارس در سال جدید نیز با ایجاد رونق اقتصادی و گشایش اعتبار سایر پروژه‌های برق رسانی دیگر در این دو استان را اجرا یی خواهد کرد.

مدیرعامل برق فارس در پایان سخنان خود حمایت در ساخت رله‌های حفاظتی و کنترلی نظیر: اضافه جریان جهتی، رله دیستانس، رله دیفرانسیل واتوماسیون آلارم از جمله اقدامات مهم برق فارس در خصوص اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی، ارتباط صنعت برق با دانشگاه و موسسات دانش بنیان بر شمرد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار