کد خبر: ۲۱۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج از احداث ۳۰ دستگاه پست هوایی برای تأمین برق مشترکان جدید در محمدشهر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما شناسایی و برخورد جدی با مشترکان غیرمجاز برق در این منطقه است.
به گزارش برق نیوز رضا رحیمی امروز گفت: اداره برق جنوب شهرستان کرج در آذر ماه سال ۹۴ کار خود را به طور رسمی و مستقل از اداره برق منطقه فردیس آغاز کرده است.

وی افزود: حوزه خدمات‌رسانی اداره برق جنوب شهرستان کرج که شامل شهرهای محمد شهر و ماهدشت است از ابتدای میدان بار محمدشهر شروع و تا مرز شرکت توزیع نواحی استان تهران تا ملارد (صفادشت) ادامه دارد.

مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج تعداد مشترکان این اداره را در آخرین آمار ثبت شده ۸۸ هزار و ۱۵۹ مشترک عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد هزار و ۱۰۰ مشترکین واحدهای صنعتی یا کشاورزی هستند و مابقی اشتراک‌های عادی که شامل تعرف‌های خانگی، عمومی، تجاری و اداری هستند.

وی در رابطه با روشنایی معابر اصلی افزود: تأمین انرژی مصرفی و سرویس شبکه روشنایی تمامی معابر توسط شرکت توزیع برق انجام می‌شود.

مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج تصریح کرد: طبق توافقنامه بین اداره برق و شهرداری مبنی بر مشارکت ۵۰ درصدی شهرداری در احداث روشنایی معابر اصلی، این تأمین انرژی معابر اصلی انجام خواهد شد.

وی یکی از مهمترین وظایف مردم را مدیریت مصرف برق عنوان کرد و گفت: در این زمینه با توزیع بروشو‌ها و ارائه آموزش‌هایی در نظر داریم تا مدیریت مصرف برق را در بین مردم نهادینه کنیم.

رحیمی از مردم خواست تا در ساعت پرمصرف از استفاده وسایل برقی با حجم بالای مصف به شدت بپرهیزند و به نکات مدیریتی در مصرف برق توجه کافی داشته باشند.

این مسؤول در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وجود برخی از انشعابات غیرمجاز برق در محمدشهر افزود: این مشکل و علت آن از ساخت و ساز‌های غیر مجاز است که این موضوع برای شبکه و مشترکان قانونی آسیب و خسارت جدی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: از طرفی این انشعابات غیر قانونی سبب نوسانات برق می‌شود و علت آن عدم تعادل بار مصرفی در شبکه‌های برق است.

مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج اظهار داشت: با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد و این انشعابات قطع و در صورت تکرار موضوع از جانب سرقت‌کنندگان، این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی گفت: از زمان مستقر شدن این اداره در محمدشهر، ۳۰ دستگاه پست هوایی برای تامین برق مشترکان جدید احداث و بهینه‌سازی مناطقی که با مشکل مواجه بوده‌اند نیز انجام شده است.

مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج در ادامه به برنامه‌های آینده این اداره اشاره کرد و گفت: بهینه‌سازی و تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه هوایی سیمی به کابل خود نگهدار از مهمترین برنامه‌های اداره برق جنوب شهرستان کرج است.

وی یادآور شد: با اجرای این برنامه شاهد جلوگیری از سرقت شبکه‌های برق، کاهش نوسانات برق و درصدد کاهش خاموشی و نوسازی شبکه‌ها هستیم.

مدیر توزیع برق جنوب شهرستان کرج در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی پست ۶۳ کیلو ولت ماهدشت و بارگیری از آن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این خط در دست ساخت و تجهیز بود، اما متأسفانه به دلیل وجود معارضین در مسیر تغذیه شبکه ورودی، این طرح هم‌اکنون در وضعیت بلاتکلیف قرار گرفته است.

به گفته وی با راه‌اندازی این پست، ۳۰ مگاوات به ظرفیت شبکه برق محمدشهر و ماهدشت افزوده می‌شود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار