کد خبر: ۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
بیست و دومین جلسه کارگروه " بهینه سازی طراحی خطوط و بررسی حریم‌ها " به میزبانی معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای زنجان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، این جلسه که با حضور شرکتهای مهندسین مشاور قدس نیرو، مشانیر، موننکو، منیران، تدبیر نیرو و نمایندگان شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور و بصورت دوره‌ای به میزبانی هر یک از شرکت‌ها برگزار و اعضای اصلی این کارگروه نیز معاونین طرح و توسعه، مجریان و کارشناسان طرح‌های خطوط، مدیران و کارشناسان دفتر مهندسی طرح‌ها می‌باشند، که بیست و دومین جلسه این کارگروه به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای زنجان در خرداد ماه سالجاری برگزار گردید.

بررسی دستورالعمل چک لیست مسیریابی خطوط برای جمع بندی و ابلاغ نهایی توسط توانیر، بررسی شرایط فنی و تخصصی مناقصه فاینانس خطوط انتقال و فوق توزیع با کارگذاری شرکت برق منطقه‌ای خراسان، بررسی و پیگیری میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اقدام کارگروه و تبادل نظر در خصوص نحوه انجام آزمونهای جاری برجهای خطوط انتقال نیرو از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار