کد خبر: ۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با نمایندگان مسئولین فروش و وصول مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در این نشست معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت گفت: فروش انشعاب و فروش انرژی مهمترین و تن‌ها منبع درآمد شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان است.

سید احمد موسوی همچنین در خصوص کاهش تلفات غیر فنی گفت: مهمترین عامل در کاهش تلفات قرائت صحیح کنتور است.

در ادامه نمایندگان فروش و وصول مدیریت‌های برق شهرستان‌ها به بیان مشکلات، انتظارات و پیشنهادات خود در زمینه‌های رفاهی و کاری پرداختند و به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوعات پرداختند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز با بیان اینکه درآمد و نقدینگی شرکت به عملکرد خوب شماره برداران بازمی گردد گفت: هر چه دقت شماره برداران در قرائت کنتور‌ها بالاتر باشد تلفات غیرفنی کمتر در شبکه‌های توزیع خواهیم داشت.
 
  نصیری از شماره برداران خواست با استفاده از بستر نرم افزاری موجود از سیستم بیلینگ مشترکانی که قرائت و وصول نشده اند را شناسایی و در جهت احقاق حق شرکت اقدام نمایند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار