کد خبر: ۲۲۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان از آمادگی کامل این شرکت برای عبور از اوج بار تابستان سال جاری خبر داد.
به گزارش برق نیوز، با حضور نمایندگانی از شرکت توانیر، عملکرد معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

حمیدرضا ترحمی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این جلسه با قدردانی از شرکت توانیر برای پیگیری و اختصاص اعتبار نقدینگی برای طرح‌های بهینه‌سازی از اعلام آمادگی این شرکت برای عبور مطمئن از اوج بار تابستان خبر داد.

وی افزود: طرح‌هایی برای عبور مطمئن از اوج بار در تابستان سال ۹۶ به انجام رسیده است که امیدواریم با اجرای تمهیدات مناسب و صرفه‌جویی از سوی مردم و مشترکان بزرگ صنعتی، مشکلی در خدمات‌رسانی انرژی الکتریکی در فصل تابستان به وجود نیاید.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان همچنین گزارشی از وضع شبکه انتقال و فوق‌توزیع در سال گذشته ارائه داد و گفت: با همت کارکنان این معاونت و حمایت‌های مدیریت عامل اقدامات خوبی در بخش‌های خط و پست انجام شده است.

علی سویزی سرگروه تیم ارزیابی شرکت توانیر نیز در این جلسه هدف از این ارزیابی را علاوه بر شناسایی نقاط قوت و قابل‌بهبود، تبادل تجربه و اطلاعات به‌منظور ارتقا و بهبود مسائل بهره‌برداری عنوان کرد.

 این ارزیابی به‌منظور آمادگی برای شرایط گذار از پیک تابستان ۹۶ توسط گروه ارزیابی شرکت توانیر به مدت پنج روز انجام شد که طی آن بر اساس تلفیقی از ارزیابی میدانی و ارزیابی بر اساس مدل تعالی EFQM بخش‌های حوزه ستادی، حوزه خطوط انتقال نیرو، تجهیزات پست‌های انتقال و فوق‌توزیع و سیستم‌های حفاظتی و کنترل پست‌های انتقال و فوق‌توزیع مورد ارزیابی قرار گرفت.

گروه ارزیابان میدانی با حضور در پست‌ها و خطوط انتقال، شرایط آمادگی تجهیزات را بررسی و نقاط قوت و پروژه‌های بهبود را ارائه کردند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار