کد خبر: ۲۲۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
همایش اقتصاد مقاومتی و کاهش تلفات با محوریت مأمورین قرائت کنتوردر برق لرستان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، همایش سالانه مأموران قرائت کنتور با حضور مدیرعامل شرکت، رابطان کاهش تلفات در سطح استان، مسئولان جمع آوری برق‌های غیرمجاز، رابطان مدیریت مصرف و پیک سایی، مدیران برق شهرستان‌ها و ستاد، معاونان شرکت، مدیرعامل شرکت کامپیوتری مدد باختر و مدیرعامل شرکت مباشر در سالن بانک صادرات استان لرستان برگزار شد.

این گزارش حاکیست همایش مذکور که با محوریت کنتور خوان ها، مأموران تست و جمع آوری برق‌های غیرمجاز برگزار شد بستر مناسبی ایجاد کرد تا ارزش کار نیروهای فوق در این راستا بیشتر شناخته شود.

 فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت اظهار داشت: الگوی اقتصاد مقاومتی که توسط مقام عظمای ولایت هرساله مطرح می‌شود و کلیه مسئولان و دست اندرکاران برآن اجماع دارند دیگر به یک وظیفه‌ی قانونی تبدیل شده و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظف به اجرای آن هستند و اگر نگوئیم به اندازه واجبات دین اهمیت دارد کمتر از آن‌ها نیست.

مدیرعامل برق لرستان ابراز داشت: در چند سال گذشته همایش‌های مختلفی توسط دستگاههای اجرایی با عنوان اقتصاد مقاومتی برگزار شده و هر کدام به نوعی خروجی خود را نمایان ساخته ولی نکته مهم اینجاست که فیدبک کار تأثیر خود را بر اقتصاد کشور بگذارد.

 خودنیا ضمن بیان اینکه مقوله اقتصاد مقاومتی و تحقق آن ما را در جهان مطرح می‌کند و در جایگاه خود روی مفاهیم عملی و نظری آن حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم اظهار داشت: مشخص کردن چالش‌ها و موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی اساس کار است و ما بایستی ابتدا آسیب شناسی‌ها و کارشناسی‌های لازم را انجام داده و سپس برنامه‌های اجرایی را در مسیر خود قرار دهیم.

وی افزود: آنچه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی مأیوس کند نوع نگرش ها، رفتار‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی کشور است که این نوع شاخص‌ها خود نقش بسیار تعیین کننده‌ای در رسیدن یا عدم رسیدن به مقوله اقتصاد مقاومتی دارند.

در ادامه همایش  حسینی مهر مدیر دفتر کنترل پروژه و دبیر کمیته عالی کاهش تلفات مطالبی را در خصوص اقدامات انجام شده توسط آن کمیته و رابطان کاهش تلفات جهت رسیدن به اهداف متعالی شرکت عنوان کرده و بیان داشتند: یکی از مصادیق و الگوهایی که می‌توان در قالب طرح اقتصاد مقاومتی به موعد اجرا گذاشت و از هدر رفت سرمایه‌های شرکت جلوگیری کرد بحث کاهش تلفات است که سالیانه میلیارد‌ها تومان ذخیره انرژی و ریالی را برای شرکت به دنبال دارد.

در پایان چنگیز شیرازی مدیر امور مشترکان در خصوص جمع آوری برق‌های غیرمجاز، پیک سایی و مدیریت مصرف و تست لوازم اندازه گیری مطالبی را بیان کرده و ابراز داشت: نقش جمع آوری برق‌های غیرمجاز، تست صحیح و به موقع لوازم اندازه گیری، پیک سایی و مدیریت مصرف در حوزه برق و در رسیدن به اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیر گذار بوده و با همت پرسنل زحمت کش شرکت و نیروهای پیمانکاری می‌توان گامهای موثری را در این زمینه برداشت.

مدیر امور مشترکان فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای مناسب جهت افزایش آگاهی مردم در خصوص کاهش تلفات و اقتصاد مقاومتی را از قدم‌های توسعه و آبادانی دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه مردم فهیم استان لرستان مردمی فرهنگ پذیر و همگام با دولت هستند ما باید سعی کنیم بیشتر تمرکز خود را متوجه فرهنگ سازی کرده و قطع به یقین در این زمینه موفقیت‌های چشمگیری حاصل خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار