کد خبر: ۲۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از راه اندازی کامل ویدئو وال مرکز دیسپاچینگ و الکترونیکی شدن ثبت خاموشی‌ها در هر شیفت کاری خبر داد.
به گزارش  برق نیوز، محمدفراتی در آیین افتتاح ویدئو وال مرکز دیسپاچینگ، افزود: این ویدئو وال ۱۵۰ اینچی شامل ۹ پنل بدون لبه بوده و با فرض استفاده دائم تا حدود هفت سال بهترین کیفیت را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این پنل‌ها با تکنولوژی ips با تصویر full HD ساخته شده و علاوه بر امکان تغییر ورودی ها، می‌تواند به صورت همزمان هشت تصویر مختلف با قابلیت انتخاب چیدمان دلخواه را در معرض نمایش قرار دهد.

فراتی خاطرنشان کرد: امکان خاموش و روشن کردن نرم افزار کل در این سیستم وجود داشته و در حال حاضر ۵۰ درصد نسبت به مدل‌های مشابه موجود برای شرکت توزیع نیروی برق ارزان‌تر تهیه شده است.

وی یادآور شد: تغییر دکور محل نصب ویدئو وال، چهار میلیون تومان برآورد شده بود که با مدیریت هزینه و بهره گیری از امکانات موجود با صرف هزینه‌ای کمتر از ۵۰۰ هزار تومان تکمیل و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از حذف دفتر فیزیکی ثبت حوادث و خاموشی در دیسپاچینگ خبر داد و گفت: در حال حاضر با صرف سه میلیون تومان هزینه خرید تبلت، قلم نوری و دستگاه ثبت اثر انگشت؛ اتفاقات شبکه به صورت الکترونیکی توسط کاربران ثبت می‌شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار