کد خبر: ۲۲۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
یکی از مخاطبان برق نیوز: با آنکه دولت و در پی آن وزارت نیرو از آزادی اطلاعات و دسترسی آزاد به منابع اطلاعاتی بارها سخن گفتهو تاکید کرده اما برق تهران اخیرا بیش از گذشته امنیتی شده و شرایط سخت گیرانه ای را برای ما بوجود آورده اند.
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد. شما هم می توانید سوژه های خبری، مسائل و مشکلات خود و صنعت برق را به صورت مستند به آدرس karbar@barghnews.com برای ما ارسال نمایید تا به آن پرداخته شود. 

با آنکه دولت و در پی آن وزارت نیرو از آزادی اطلاعات و دسترسی آزاد به منابع اطلاعاتی بارها سخن گفتهو تاکید کرده اما برق تهران اخیرا بیش از گذشته امنیتی شده و شرایط سخت گیرانه ای را برای ما بوجود آورده اند. 
 
از آقای کردی خواهش می کنیم یک نفر را مسئول بررسی  دفتر حراست برق تهران کنند که از نظر امنیتی پروتکل هایش از  ام آی 6 ، ک.گ ب و سیا سخت گیرانه تر نباشد.
 
 این کارها شروع خوبی نداره و می ترسیم در آینده نزدیک حتی جلوی درب ساختمان بازرسی بدنی هم بگذارند. مطمئنم توانیر و وزارت نیرو از این ماجرا اطلاعی ندارد وگرنه برخورد می کند. لطفا نگذارید آبروی چندین ساله برق تهران با این نوع برخوردها تخریب شود.
 
لطفا صدای ما را به مسئولان بالاتر برسانید تا جلوی این بدعتها گرفته شود.
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
8
کاش اين صنعت مظلوم در و پیکری داشت....
حسین
|
Germany
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
8
سلام حضور ایشان قبلا در توانیر ان محیط را انقدر امنیتی کرده بود که ملاقات با مدیر عاملی در خفا سبب حذف ایشان از پستش می شد که متاسفانه در مدت زمان صدارت ایشان در پست وعملکردش در خوزستان که می بایست به امر مشکلات توزیع می پرداخت تنها با امنیتی کردن محیط توانیر و....حالا نوبت برق تهران رسیده عوض اینکه چاره ای به مشکلات برق پایتخت بیندازد که می تواند یک دولت را ساقط نماید باشد نمایندگان دولت قبل که تا روپود کارهای صنعت برق را بر عهده دارند
برقی زاده اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
7
با توجه به اینکه من از جمعی شرکت های توزیع هستم به نظر میرسد وضعیت شرکت های توزیع بدتر از شرکت برق منطقه ای تهران شده است . امنیتی کردن بیش از حد و اندازه ( که الان خیلی بیش از حد و اندازه شده ) فضای کاری فقط و فقط دلبستگی ، حس مسئولیت پذیری و.... را از بین می برد . باید چاره ای اندیشیده شود . حراست شرکت توانیر نیاز به پالایش دارد . باید از درون سیستم برای مدیریت آن در نظر بگیرند . دخالت بی جا در کارهای اجرایی روز به روز بیشتر شده و به همان نسبت و شاید هم بیشتر تخلفات در شرکت های توزیع روند صعودی به خود گرفته است .
در یکی از شرکت های توزیع ... ، حراست در مدیریت ذوب شده و پوشش مناسبی برای تخلفات ... بوجود آورده است . طوری شده رئیس حراست برای جانب داری از برادرش که سمت ... دارد هر کاری که تصور می کنید را انجام می دهد .
خداوند متعال به داد مردم و کارمندان شرکت های توزیع برسد ... انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
5
2
چرا الکی جو میدین؟
به خاطر حمله سایبری باج افزار همه جا این حالت رو دارن حالا بعضی جاها کمتر بعضی جاها کمتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
میشه بپرسم منظورتون از همه جا کجاست؟ این فقط توزیع برق تهران و برق منطقه ای هستند که کاسه داغتر از آش هستند. آقای ... توزیع تهران نامه می دهد به ستاد انتخابات و همچين سوژه سازی و سناریو پردازی میکند که انسان فکر می کند مامور کا گ ب است. حتی در بانکها که بواقع مساله امنیت برایشان مهم است انقدر سخت گیری نکرده اند. آخر کچای سیستم فشل ما با اینترنت متصل است؟ برای اتوماسیون اداری و چند تا سیستم الکی دیگر که هم مگر اینکه پول دستی به هکری بدهند که وقت بگذارد و آن را هک کند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
3
تو توزیع تهران بزرگ که شورای امنیت تشکیل دادن . دیگه بخوای یه ای میل بفرستی باید از شورای امنیت اجازه بگیری. آدم خندش میگیره. کم کم باید یکی چند تا کفتر بیاریم رو پشت بوم بذاریم نامه هامونو با کفتر بفرستیم. خداییش خودمم موندم که من تو توهمم یا واقعا این چیزا واقعیه
همکاران بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
5
آقای وزیر
توزیع برق تهران رو دریابید .
مدیران شرکت حتی اگر هم تخلف کنند فقط از یک منطقه به منطقه دیگه فرستاده میشوند.
خواهشمندم مافیای مدیران مناطق و ستادی رو نابود کنید.
این همه نیروی پاکدست و با اخلاق و انقلابی هست که در حاشیه شرکت دارند نابود می شوند.
آقای مهندس صبوری مدیر عامل محترم
دارید چکار میکنید.؟ چرا کاری نمیکنید ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر عامل از اتاقش بیرون نمیاد و ملاقات با کارمندا نداره.
چه انتظاری ازش میره.
برق برقی زاده
| Iran (Islamic Republic of)
توزیع برق اردبیل دست کمی از توزیع برق تهران ندارد . اگر دادرسی هست به داد این شرکت هم برسید .......

وضعیت خیلی خیلی خرابه

هرچه بگندد نمکش میزنند .... وای به روزی که بگندد نمک

عین حال و روز توزیع برق اردبیل است این ضرب المثل
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
3
متاسفانه در نیروگاه شهید رجایی قزوین وضع از این هم بدتره مدیرعامل این نیروگاه احمدی نژادی هست و نمیدونم چرا عوض نمیشه الان 5 ساله که اومده و جزو اون مدیران ... هست - خواهشا" یه گزارش و یا وی تی از شهیدرجایی تهیه کنین پرسنل از کمبود حقوق و مسائل امنیتی دارن توی بدبختی دست و پا میزنن- ازتون عاجزانه خواهش میکنم پیگیر کارهای این مدیرعامل باشین که حقوق خودش جزو ...ها بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
3
به جای اينکه اصلاحات را از خودشان شروع کنند، پا روی گلوی پرسنل گذاشته اند تا مبادا کسی نفس بکشد و فکرش به جز گلویش به جای دیگری هم قد بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
2
مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ.شما که منابع مالی ندارید برای چه دم به دم مناقصه میگذارید شما در قراردادتون یک تعهد بیشتر ندارید انهم تامین مالی به موقع پیمانکار که نمیتوانید انجامش بدهید پس چگونه از پیمانکار انتظار انجام تعهدات بی شماری دارید خواهشن متن قرارداد را یک بار مطالعه بفرمایید مخصوصا تعهد پرداخت را دقت بفرمایید
برقی زاده اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
با توجه به اینکه من از جمعی شرکت های توزیع هستم به نظر میرسد وضعیت شرکت های توزیع بدتر از شرکت برق منطقه ای تهران شده است . امنیتی کردن بیش از حد و اندازه ( که الان خیلی بیش از حد و اندازه شده ) فضای کاری فقط و فقط دلبستگی ، حس مسئولیت پذیری و.... را از بین می برد . باید چاره ای اندیشیده شود . ... شرکت توانیر نیاز به پالایش دارد . باید از درون سیستم برای مدیریت آن در نظر بگیرند . دخالت بی جا در کارهای اجرایی روز به روز بیشتر شده و به همان نسبت و شاید هم بیشتر تخلفات در شرکت های توزیع روند صعودی به خود گرفته است .
خداوند متعال به داد مردم و کارمندان شرکت های توزیع برسد ... انشالله
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
خدا بانی و باعث اين نابسامانیها را که مشخص است کيست ... کند
حق گو
|
Germany
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
2
یکی از کارهای زشتی در شرکت های توزیع که برخی از حراست ها به آن دامن می زنند سوء استفاده از عنوان شغلی و جایگاه سازمانی در تخریب افراد توانمند و پرونده سازی سوری علیه آنان است . این کار هم خلاف ارزش های اسلامی است و هم بر خلاف وظایف سازمانی تعریف شده برای حراست ها می باشد .
حراست ها چشم بینای سازمان هستند نباید با پرداختن به کارهای حاشیه ای هم سازمان را به سازمانی حاشیه دار تبدیل می کنند و هم از وظایف ذاتی خود غافل میشوند .
از طرف دیگر حراست شرکت های مادر تخصصی بویژه توانیر در پالایش اطلاعات واصله از شرکت های توزیع هیچ اقدامی انجام نمی دهد یا بقول معروف گزارشات رسیده از شرکت ها را راستی آزمایی نمی کنند .
این دو عامل دست به دست هم داده و باعث شده حراست ها آن جایگاه والای خود را از دست بدهند . این زنگ خطری است اگر هنوز گوش شنوایی وجود داشته باشد .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار