کد خبر: ۲۲۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از صرفه جویی ۶. ۲ مگاواتی برق در پیک بار مصرف سال گذشته در حوزه صنعتی این استان خبر داد
به گزارش برق نیوز،  داود راهزادی در نشستی با مجموعه واحد مدیریت مصرف در ستاد این شرکت گفت: میزان کاهش دیماند مصرف کارخانجات در طرح‌های تشویقی تابستان ۱۳۹۵ عددی معادل ۶. ۲ مگاوات بوده است.

وی با تشریح فواید صرفه جویی برق در پیک بار برای تمامی مشترکین به‌ویژه مشترکین صنعتی، اظهارداشت: در سال گذشته مبلغ ریالی تشویقی به مشترکین صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد عددی معادل ۶۹ میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیز، این شرکت طرح‌های تشویقی ویژه خود برای مشترکین صنعتی را ادامه داده و به مشترکینی که اقدام به صرفه جویی در دوران پیک مصرف کنند تشویقی‌های مطلوبی پرداخت می‌کند.

راهزادی از رفع برخی از مشکلات زیرساختی لوازم اندازه گیری برای اجرای طرح ذخیره عملیاتی و قرائت پروفیل بار در سالجاری خبرداد و خاطرنشان کرد: تا ابتدای تابستان امسال سعی داریم با در اولویت قراردادن صنایع این طرح مهم را اجرایی نمائیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار