کد خبر: ۲۲۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: به ازای هرمگاوات ظرفیت برق تولیدی ۱۰۰ مترمربع و تا سقف دو هزارمتر مربع، زمین رایگان در اختیار سرمایه گذاران برای تولید برق در این مکان‌ها قرار می‌گیرد.
به گزارش برق نیوز،  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: به ازای هرمگاوات ظرفیت برق تولیدی ۱۰۰ مترمربع و تا سقف دو هزارمتر مربع، زمین رایگان در اختیار سرمایه گذاران برای تولید برق در این مکان‌ها قرار می‌گیرد.

شاهپور قنبری افزود: علاوه بر تسهیلات بانکی مناسبی که برای راه‌اندازی این نیروگاه‌ها پرداخت می‌شود وزارت نیرو برای حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران این بخش، بخشی از برق تولیدی این نیروگاه‌ها را پیش خرید می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس دسترسی پیوسته به برق مطمئن و ارزان برای صنایع کوچک و متوسط، استفاده از سوخت طبیعی گاز، تقویت پدافند غیرعامل و همچنین افزایش پایداری شبکه را از مهم‌ترین مزیت‌های احداث این نیروگاه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی عنوان کرد.

قنبری گفت: ۲۳ قرارداد ساخت نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک در شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده است که از این تعداد چهار نیروگاه در شهرک‌های صنعتی شیراز، فیروزآباد و سپیدان و اقلید در مرحله بهره برداری است که با بهره برداری آن‌ها در حال حاضر ظرفیت تولید ۳۷ مگاوات برق ایجاد شده است.

قنبری افزود: عملیات اجرایی ساخت ۶ نیروگاه مقیاس کوچک با پیشرفت‌های فیزیکی بین ۷۰ تا ۴۰ درصد در شهرک‌های صنعتی استان ادامه دارد و برخی از این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار