کد خبر: ۲۲۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
این خودرو برقی که با توان یک مگاوات حرکت می‌کند، از سال ۲۰۲۰ میلادی وارد خیابان‌های آمریکا می‌شود.
به گزارش برق نیوز، یک شرکت تازه‌کار به نام NIO چشم‌انداز خود را در مورد آینده خودروهای خودران به نمایش گذاشت و همه را متعجب کرد.
 
این خودرو برقی که با توان یک مگاوات حرکت می‌کند، از سال ۲۰۲۰ میلادی وارد خیابان‌های آمریکا می‌شود و قادر است بدون هرگونه سرنشین و راننده فاصله بین مبدا تا مقصد را طی کند.
 
خودروی خودران جدید Eve نام دارد و یک طراحی کاملا متفاوت را شامل می‌شود که آن را از تمام محصولات مشابه مجزا می‌کند. شکل ظاهری این خودرو با آنچه که این روز‌ها سوار می‌شویم کاملا متفاوت است و درهای آن به سمت جلو و کشویی باز می‌شود، فضای داخلی خودرو بسیار جادار است و سقف آن به طور کامل از شیشه ضدضربه ساخته شده است. این خودرو هوشمند انواع فناوری‌های مختلف برای کنترل خودکار و سرگرمی را شامل می‌شود و حتی از آن می‌توان در مسابقات اتومبیل‌رانی هم استفاده کرد.

خودرو Eve ظرفیت حمل شش نفر را دارد و تمامی صندلی‌های آن می‌توانند به سمت یکدیگر برگردنند تا فضای داخلی شبیه به اتاق کنفرانس شود. در قسمت مرکزی خودرو یک میز تاشو قرار گرفته است که در صورت نیاز باز می‌شود و البته ورودی شارژر برای لپ‌تاپ یا تبلت را هم در خود جا داده است.

صندلی ششم این خودرو که در قسمت انتهای آن قرار گرفته به صورت ویژه امکانات منحصر به‌فرد و متفاوتی را در خود جا داده است و راننده خودرو نیز می‌توانند با فشار دادن یک پدال مخصوص به صورت دستی کنترل خودرو را در دست بگیرد.
 
شیشه جلوی این خودرو که می‌تواند با حداکثر سرعت ۵ . ۲۵۷کیلومتر بر ساعت حرکت کند درا صل یک نمایشگر هوشمند لمسی است که تمام اطلاعات مورد نیاز روی آن به نمایش درمی‌آید و به صورت مستقیم به دوربین‌هایی که در بدنه بیرونی طعبیه شده‌اند متصل شده است.
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار