کد خبر: ۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
شب گذشته در پی بروز توفان برق اهواز به صورت مقطعی قطع شد که در حال حاضر مشکل به طور کامل برطرف شده و طبق گفته مدیرعامل شرکت توانیر این مسئله آسیبی به مقره‌ها وارد نکرده است.
به گزارش برق نیوز، آرش کردی با بیان این‌که مشکل قطع برق با همکاری شرکت‌های برق، شب گذشته برطرف شد، اظهار کرد: علت قطعی ناشی از سرعت باد و توفان بوده و ارتباطی با آلودگی نداشته است.
 
وی با بیان این‌که اقدامات صورت‌گرفته برای رفع آلودگی مقره‌ها کامل پاسخگو بوده است، عنوان کرد: برای مشکل پیش‌آمده نیز اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، اما بدیهی است که علت قطع برق انباشت آلودگی‌ها نبوده و این مساله شبکه را دچار مخاطره نکرده است.
 
به گفته وی خاموشی‌های شب گذشته کاملا گذرا بوده و با خاموشی چند ساعته روبرو نبودیم اما برای مقابله با همین مساله نیز طرح‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطعی مجدد و آسیب‌رسیدن به شبکه وجود دارد، گفت: هیچ زمانی را نمی‌توان اعلام کرد که امکان خاموشی وجود ندارد چرا که هر زمانی ممکن است شبکه دچار حادثه شود، اما این مساله را می‌توان قاطعانه گفت که قطعی برق به دلیل انباشت آلودگی نبوده و در حال حاضر نیز به شبکه آسیبی وارد نشده است.

کردی تصریح کرد: علی رغم وجود این حادثه شبکه انتقال دیروز کاملا روی مدار بهره‌برداری بود و در این حوزه نیز با مشکل خاصی روبرو نشده‌ایم.
منبع: ایسنا
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش
|
United States of America
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
1
نه بابا مگه تو هر حادثه ای باید مقره آسیب ببینه؟ تنهایی به این نتیجه رسیدی؟
امیر
|
United States of America
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
1
وقتی مدیران با ... انتخاب میشوند وضع از این بهتر نمیشه,به عکسهای سقوط سیم توجه کنید این سیم ها روکش دار هستند و تازه جایگزین سیم های بدون روکش شده اند چرا باید به این سرعت آسیب ببیند؟؟؟؟؟
امیرخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
1
مهندس جان مردم برق می خوان کاری ندارن که مقره آسیب دیده یا رله های حفاظتی تریپ داده
خیلی باهالی آرش جون
هوایمان را نداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
1
به سلامت و آسایش ما که آسیب رسوندید .
امام رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
سلام
دقیقا درست فرمودن.قرارنیست باهر حادثه ایی شبکه هوایی که درمعرض هرگونه دستخوشی ازجمله بادوطوفان هست به حساب کم کم کاری مسولین گذاشت!خدا گواهه پرسنل شرکتهای توزیع برق نه تنها دراهواز وخوزستان بلکه درتمام شهرهای ایران ودربدترین شرایط سخت ترین ودشوارترین فعالیتها رادرجهت آسایش مردم شریف انجام میدهند.شایدبخشی ازخاموشیها سهل انگاری برخی مدیران در پیشگیری بوده باشدولی بخش عمده ایی ازخاموشیهای اهواز وسایرشهرهای استان رادربرابر این حوادث ازجمله بادوطوفان باسرعت ۶۰الی۷۰ کیلومتربرساعت نمیتوان نادیده گرفت.همه قبول دارن حق همه مردم خوزستان است که درهرشرایطی بایدبرقدارباشند ولی حداقل درشرایط حوادث غیرمترقبه یه ذره حق کوچک هم به شبکه وپرسنل واقعا خدوم شرکتهای توزیع برق بدهید.ومن اله توفیق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
1
دیگه .... دراومده. رها کن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار