کد خبر: ۲۲۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری دو سارق که با پوشیدن لباس فرم ماموران اداره برق به طور شبانه دست به سرقت کابلهای زیرزمینی می زدند، خبر داد.
به گزارش برق نیوز، سرهنگ سید محسن تقی زاده با اشاره به تشکیل تیم تحقیقاتی ویژه ماموران در این باره گفت: بر این اساس ماموران تجسس کلانتری ۱۳ آبادان گشت زنی های خود را در محل های وقوع سرقت آغاز کردند تا اینکه به دو مرد که با لباس ماموران اداره برق در کنار خودروی پیکان وانت در حال بیرون کشیدن کابل های زیرزمینی در ایستگاه هفت کوی قدس بودند، شک می کنند.
 
وی افزود: پس از دیدن این صحنه، ماموران به سراغ این دو مرد می روند و آنان که سرگرم بیرون کشیدن کابل های زیرزمینی و تاسیسات کنار پالایشگاه بودند با دیدن ماموران در حالیکه سعی داشتند آرامششان را حفظ کنند، خود را مامور اداره برق معرفی کردند.

تقی زاده اظهار کرد: تلاش این دو مامور قلابی در گمراه کردن ماموران بی حاصل ماند و ماموران آن دو را که کارت شناسایی و کارت اداره برق نداشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان اظهار کرد: پس از دستگیری این دو مرد سارق توسط ماموران، آنان لب به اعتراف گشودند و ادعا کردند که به دلیل بیکاری و برای تامین مخارج زندگی دست به سرقت می زدند.

به گفته تقی زاده، متهمان برای تحقیقات بیشتر و بررسی سایر جرائم احتمالی به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار