کد خبر: ۲۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
همایش یک روزه مدیریت مصرف برق ویژه صنایع کلانشهر اهواز با حضور جمع کثیری از نمایندگان شرکت‌ها جهت مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات و کاهش مصرف برق در پیک بار تابستان ۹۶ و معرفی طرح‌های تشویقی وزارت نیرو در سالن جلسات اداره کل صنایع استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، همایش یک روزه مدیریت مصرف برق ویژه صنایع کلانشهر اهواز با حضور جمع کثیری از نمایندگان شرکت‌ها جهت مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات و کاهش مصرف برق در پیک بار تابستان ۹۶ و معرفی طرح‌های تشویقی وزارت نیرو در سالن جلسات اداره کل صنایع استان خوزستان برگزار شد.

در همایش یک روزه مدیریت مصرف برق که در جهت اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات صنایع در تابستان ۹۶ برگزار شده بود بر ضرورت کاهش مصرف برق در زمان پیک بار کلانشهر اهواز که از ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه تعیین شده است و همچنین معرفی طرح‌های تشویقی وزارت نیرو تاکید شد.

در این همایش در خصوص جلب مشارکت و همکاری صنایع با طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه در راستای بهینه سازی مصرف برق و همچنین کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف که از ۱۳ تا ۱۷ است، که از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش خاموشی‌های ناخواسته بر روی شبکه برق در اثر افزایش بار شبکه به مرحله اجرا در می‌آید.

در این طرح، صنایع دیماندی براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته نسبت به کاهش بار بصورت شبانه روزی یا در ساعت پیک اقدام کرده بدین صورت که نحوه همکاری و برنامه زمان بندی تعطیلات و تعمیرات کلیه اشتراک­‌ها و واحدهای تحت پوشش را که الزاماً بایستی در محدوده اجرای برنامه تعطیلات و تعمیرات سالیانه باشد به این شرکت اعلام می‌کنند و در مقابل از تسهیلات وزارت نیرو در این طرح که شامل تخفیف بهای انرژی و دیماند بوده و در میزان بهای صورتحساب برق مصرفی در شش ماهه دوم سال (آبان ماه به بعد) اعمال خواهد شد برخوردار می‌شوند.

مهندس داوود راکی پور مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص جزئیات اجرای این طرح گفت: استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در راستای کاهش میزان مصرف برق نقش مهمی در کاهش بار شبکه دارد، با توجه به اینکه تابستان در اهواز بار شبکه را به میزان قابل ملاحظه‌ای بالا می‌برد ضرورت دارد به منظور رفاه حال شهروندان صنایع در این طرح مشارکت نموده و ما را در امر خدمت رسانی یاری کنند.

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون از مشترکان صنعتی دیماندی از طریق مکاتبه دعوت به همکاری بعمل آمده است که ضروریست این مشترکان در اسرع وقت برنامه زمانبندی تعطیلات و تعمیرات کلیه واحد­های صنعتی تحت پوشش خود را در فاصله زمانی مذکور تنظیم و به صورت رسمی اعلام کنند تا در طرح مذکور وارد کنیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار