کد خبر: ۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰:۵۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
عضو مجمع نمایندگان استان همدان از سرمایه‌گذاری 81 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید کنتور برق و انواع کلید مینیاتوری توسط بنیاد برکت در همدان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، عضو مجمع نمایندگان استان همدان از سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد ریالی بنیاد برکت در استان همدان، خبر داد و گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به خط مقدم رفع محرومیت از کشور تبدیل شده است.

امیر خجسته گفت: بنیاد برکت تاکنون در 5 طرح توانمندسازی اقتصادی استان همدان با حجم سرمایه‌گذاری کل 887 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 2815 نفر مشارکت داشته است که پس از ثبات در فعالیت و تولید، از 2 طرح فوق خارج شده و سهام خود را به شرکای کارآفرین واگذار کرده و در سه طرح دیگر هم‌چنان این مشارکت ادامه دارد. این مشارکت‌ها با سرمایه‌گذاری 338 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید سیب‌زمینی منجمد شده، سرمایه‌گذاری 81 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید کنتور برق و انواع کلید مینیاتوری و سرمایه‌گذاری 134 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید خمیر فلاف پالپ در جریان است. این در حالی است که مشارکت در دو طرح اقتصادی جدید با ظرفیت سرمایه‌گذاری 345 میلیارد ریال نیز از سوی بنیاد برکت در دست اقدام است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار