کد خبر: ۲۲۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱:۰۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
حسن روحانی گفت: بعضی ها زورشان می آمد در انتخابات حمایت کنند. دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد:برخی در طول انتخابات به نوعی محافظه کاری داشتند. انگار نیم نگاهی به روحانی داشتند و نیم نگاهی دیگر به رقیب داشتند تا در صورت پیروزی اش، بتوانند پست شان را حفظ کنند.
انتشار بخشی از صحبت های روحانی در فضای مجازی واکنش های مختلفی را در پی داشته است. حسن روحانی در این فیلم به صراحت تاکید کرده است: بعضی ها زورشان می امد در انتخابات حمایت کنند.
 
دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز در همین خصوص اظهار داشت:ما به اقای روحانی هم گفته ایم که دولت باید یکدست شود. متاسفانه ارمان های دولت از سوی خیلی از افراد دنبال نمی شود. انتظار این است که باتوجه به حمایت بی نظیر مردم از روحانی، ایشان تغییرات اساسی در دولت ایجاد کند. اجزای دولت مانند اجزای یک ماشین است، اگر باهم کار نکنند. انرژی را هم هدر می دهند. الان توقع این است که حامیان روحانی و اعتدال و اصلاحات در درون دولت تقویت شوند.

وی ادامه داد: اگر مردم خواسته ی دیگری داشتند که به جناح رقیب رای می دادند که بعضا شعارهای جذابی هم داشتند. اگر دوستان مواضع و شعارهای روحانی را قبول ندارند، صادقانه کنار بکشند و جایشان را به کسانی دهند که به ارمان ها و شخص روحانی پایبند و وفادار هستند. برخی در طول انتخابات به نوعی محافظه کاری داشتند. انگار نیم نگاهی به روحانی داشتند و نیم نگاهی دیگر به رقیب داشتند تا در صورت پیروزی اش، بتوانند پست شان را حفظ کنند.

رهامی اضافه کرد: بسیاری البته غیر از ظریف، طیب نیا و قاضی زاده هاشمی، خود را ملزم به دفاع نمی دیدند یا زهد سیاسی به خرج می دادند که پذیرفته نبود. بالاخره وقتی اطلاع رسانی نمی شود، ابهام بوجود می آید و این مسبب تاثیرگذاری منفی بر افکار عمومی می شود.

وی خاطرنشان کرد: فکر میکنم روحانی متوجه شده و دنبال زمینه سازی برای ایجاد تغییرات است. در حوزه تغییر وزرا هم اکنون مجلس با دولت همراه است و عذری پیذرفته نیست.
 
همچنین صادق زیباکلام فعال سیاسی و استاد دانشگاه تهران در همین رابطه گفت: این وزرا و افراد لااقل برای دفاع از خودشان هم که شده بود، باید جلو می آمدند. سکوت این افراد، این تلقی را بوجود می آورد که انگار اصولگرایان درست می گویند. به جز زنگنه، ظریف و طیب نیا و قاضی زاده هاشمی واقعا کس دیگری را ندیدم که در حمایت از روحانی جلو بیاید البته دکتر رحمانی فضلی. باوجود انکه اصولگراست و هیچوقت ادعای اصلح طلبی نداشته، اما بعنوان وزیر کشور خوب عمل کرد و در مسیر قانون به روحانی کمک کرد.

وی ادامه داد: برخی وزرا و نزدیکان روحانی حتی به اندازه ی رحمانی فضلی اصولگرا هم پا به میدان نگذاشتند و حتی یک سفر همراه با روحانی نرفتند.
 
منبع: انتخاب
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
1
1
و... و .... کاملا برای آمدن رئیسی آماده شده بودن و خط ارتباطی بسیار قوی با ستاد اصلی رئیسی داشتن تا جایی که بعضی از صحبتهای آقای رئیسی درخصوص برنامه برای توسعه صادرات به منظور اشتغالزایی توسط ... بعنوان برنامه راهبردی برای ایشان تهیه شده بود!!!
جالبه که الان همین آقایون وزارت نشین و منصوبانشان در ... دنبال کانال به روحانی جهت ابقا می باشند!!!
خوش تیپ مکوئین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
2
0
با سلام و درود بر روحانی عزیز و دولت کارآمد و کار رفتن ایشان که خدمات ارزنده ای در این 4 سال انجام داده..رئیس جمهور باید رودربایسی را با این به اصطلاح وزیرانش کنار بگذارد و بدون هیچ تردیدی در کابینه بعدی وزیرشان نکند .در عوض یکی را وزیر بکند که پشتیبان دولت باشد..وزیر انتخابی هم باید اشخاصی را مدیر بکند که او هم کارآمد باشد.مدیر هم باید شخصی را بکند رئیس که دلسوز باشد.ِرئیس هم باید شخصی را بکند مسئول که مردم دار باشد..اگر این مراحل در وزارت نیرو به نحو احسن انجام شود این شبکه های برق فرسوده شاید تا پایان دولت پابرجا باشد..خلاصه در مدیر کردنها دقت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فعل و فاعل و قید وصفت را جابجا کردید!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار