کد خبر: ۲۲۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان یزد اعلام کرد: افزون بر ۵۰۰ تجهیز به کار رفته در شبکه و خروجی پست در استان یزد توسط سیستم اتوماسیون تحت کنترل است.
به گزارش برق نیوز، محمدفراتی در بازدید هادی مقیمی، فرماندار شهرستان اردکان از مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق که وی را مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل در برق نواحی و مدیربرق شهرستان اردکان همراهی می‌کرد، افزود: افزون بر ۵۰۰ تجهیز به کار رفته در شبکه و خروجی پست در استان یزد توسط سیستم اتوماسیون تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: امسال یکصد تجهیز جدید دیگر شامل پست فشار ضعیف، پست زمینی مراکز حیاتی و حساس و قطع کننده به مجموع تجهیزات اتوماسیون شده افزوده می‌شود.

وی با اشاره به قابلیت‌های سیستم مانیتورینگ شبکه در استان یزد، استفاده از لایه‌های مختلف اطلاعاتی اعم از شبکه‌های فشار ضعیف، متوسط، قطع کننده ها، پست‌ها برداشت شده از طریق سیستم اطلاعات مکانی را در رفع سریع خاموشی‌های احتمالی موثر خواند.

او تاکید کرد: بهره گیری از سیستم مانیتورینگ، مکان یاب خودرویی، سیستم اطلاعات مکانی و اتوماسیون قطع کننده‌ها به صورت همزمان باعث شده تا میزان خاموشی استان یزد به شکل چشمگیری کاهش یابد.

وی استخراج گزارش تضاد و تطابق از تماس‌های مردمی و پیگیری و پاسخ به نیازهای مشترکان از طریق سامانه پیام کوتاه را از دیگر اقدامات مرکز دیسپاچینگ دانست و گفت: در حال حاضر علاوه بر کاربران سامانه ۱۲۱ در مرکز دیسپاچینگ، چندین کاربر در منزل به صورت دورکاری در طول شبانه روز پاسخگوی نیاز مشترکان بوده تا تماسی بدون پاسخ نماند.

مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان یزد اظهار کرد: در حال حاضر با بهره گیری از سیستم‌ها و نرم افزارهای بومی طراحی شده در استان، همه پارامترهای شبکه به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده و کنترل است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار