کد خبر: ۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
فرماندار جاسک از بهره‌برداری برق ۳ روستای نریگی، نوئدینی و گزرگ از حوزه جگین بالای بخش مرکزی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.
به گزارش برق نیوز، محمد احمدی با بیان اینکه برق‌رسانی به ۳ روستای جگین بالا در هفته دولت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده به‌منظور برق‌رسانی به این سه روستا ۵۴۰ میلیون تومان است که از محل اعتبارات داخلی شهرستان تامین شده است.

وی افزود: پروژه‌های مذکور به سه روستای نریگی، نوئدینی و گزرگ از حوزه جگین بالای بخش مرکزی جاسک در هفته دولت سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان جاسک گفت: روند خدمت‌رسانی دولت باعث شد تا در بعضی روستا‌ها این شهرستان مهاجرت معکوس شود و برق‌رسانی به روستاهای مزبور بارقه‌ای از امید در دل مردم این منطقه را روشن کند.

احمدی تصریح کرد: سال جدید ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده همه مسؤولین این پیام را سرلوح کارهای خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدی دادند که راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخوابی بزودی دراین شهرستان افتتاح شود تا مردم جاسک در مواقع لزوم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 شهرستان جاسک با ۶۵ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و لیردف تشکیل شده و در فاصله ۳۱۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار