کد خبر: ۲۲۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
با حضور علی حیدری فرماندارشهرستان ابهر، نیروگاه تولید انرژی خورشیدی برق یکصدکیلوواتی نساجی رازی ابهر افتتاح شد و آغاز ساخت مزرعه خورشیدی ۷ مگاواتی کلید خورد.
به گزارش برق نیوز، با حضور علی حیدری فرماندارشهرستان ابهر، محمدی نژاد معاون برنامه ریزی و اصغری مدیرروابط عمومی سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری برق ایران (ساتبا)،  اسدیان مدیردفتر مدیریت مصرف برق این شرکت و جمعی از مدیران صنایع و مسئولین شهرستان؛ نیروگاه تولید انرژی خورشیدی برق یکصدکیلوواتی نساجی رازی ابهر افتتاح شد و آغاز ساخت مزرعه خورشیدی ۷ مگاواتی کلید خورد.

علی حیدری فرماندار شهرستان ابهر با ابراز خرسندی از توجه ویژه‌ی صنایع به رعایت اصول محیط زیست و افزایش بهره وری انرژی، گفت: زیر ساخت‌های بهره مندی از نیروگاه تولید انرژی پاک برق خورشیدی در سطح استان به شکل خوبی فراهم شده است وما نیز آماده هستیم تا به صنایعی که قصد تجهیز این فناروی روز و مقرون به صرفه را دارند مساعدت نماییم.

محمدی نژاد معاون برنامه ریزی ساتبا از عملکرد خوب کارخانه نساجی رازی ابهر به خاطر بهره مندی از انرژی تجدید پذیر خورشیدی قدردانی کرد و گفت: وزارت نیرو به مشترکانی که قصد احداث سامانه‌های انرژی برق خورشیدی دارند تسهیلات خوبی ارائه می‌دهد.
 
وی راه‌های سرمایه گذاری آسان در حوزه احداث نیروگاه انرژی‌های تجدیدپذیر را تبیین کرد و افزود: به منظور سهولت سرمایه گذاری در احداث نیروگاه‌های انرژی خورشیدی دولت تمهیدات خوبی فراهم کرده و متقاضیان بهره مندی از این سامانه کافیست به منظور دریافت مجوز و پروانه ساخت در مدت زمان کوتاهی به وب سایت ساتبا و یا شرکت توزیع نیروی برق محل مربوطه مراجعه نمایند.

گفتنی است  اسدیان مدیردفتر مدیریت مصرف توزیع برق زنجان نیز در صحبت‌های خود به استقبال خوب مشترکان زنجانی در ساخت نیروگاههای خورشیدی اشاره کرد و گفت: این شرکت با بسترسازی‌های لازم به مشترکانی که در ساخت نیروگاه‌های خورشیدی در استان زنجان مشارکت نمایند همکاری لازم را انجام می‌دهد و خوشبختانه تا کنون ۴۵۱ کیووات انرژی خورشیدی درسطح استان تولید می‌شود.

شایان ذکراست حاضرین در این مراسم از مزرعه خورشیدی نساجی رازی ابهر بازدید و از محل ساخت نیروگاه برق خورشیدی ۷ مگاواتی دیدن کردند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار