کد خبر: ۲۲۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
مدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی برق‌رسانی به ۲ روستا در این شهرستان با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی خبر داد.
به گزارش برق نیوز، سید محمد برزین زاده گفت: برق‌رسانی به دو روستای تیمج و شاه‌نشین در این شهرستان با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلو واتی خورشیدی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در دست اجراست.

وی با تشریح شرایط سخت برق‌رسانی به این روستاها، اظهار داشت:"تیمج "و "شاه نشین "روستاهایی هستند که در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

برزین زاده گفت: روستاهای مذکور فاقد جاده دسترسی هستند و حمل تجهیزات نیروگاه‌ها و دیگر تجهیزات در شرایط سخت و با استفاده از حیوانات انجام می‌گیرد.

مدیر برق شهرستان بهمئی، تعداد خانوار این روستا‌ها را ۱۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ نفر ذکر کرد.

وی گفت: برای برق‌رسانی به این دو روستا از ۱۸ دستگاه نیروگاه خورشیدی یک کیلو واتی استفاده می‌شود.

برزین زاده افزود: ۲ روستای " تیمج '"و "شاه نشین " با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: با برق‌رسانی به روستاهای مزکور، تمامی روستاهای شهرستان بهمئی از نعمت برق برخوردار بوده و جشن پایان برق‌رسانی به روستاهای کددار این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد روستاهای این شهرستان را ۱۷۲ روستای کددار ذکرکرد و یادآور شد: از این تعداد روستا، ۱۵۴ روستا دارای سکنه هستند.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار