کد خبر: ۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
تغییرات ولتاژ می‌تواند اثراتی را برروی مصرف کننده‌های خانگی وصنعتی داشته باشد که باعث درست عمل نکردن ویا عملکرد ناصحیح آن‌ها بشود؛ که این عملکرد ناصحیح می‌تواند ضایعاتی را بوجود آورد. در این مطلب استاندارد بخش مربوط به تغییرات ولتاژ و فرکانس در استاندارد صنعت ایران را جهت دانلود قرار می‌دهیم.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز:  امروزه توجه شرکت‌های برق منطقه‌ای و مشترکین آن‌ها به شکل روزافزونی به مسئله کیفیت توان یا کیفیت برق معطوف شده است. واژه کیفیت برق در کشورهای صنعتی و در صنعت برق کاربرد فراوانی پیدا کرده است.
تغییرات ولتاژ و فرکانس اثرات نامطلوبی بر دستگاه های الکتریکی داشته و  در برخی اوقات موجب آسیب رساندن به این تجهیزات می شود.
 
 
یکی از مهمترین فراسنج‌های کنترلی شبکه، فرکانس می‌باشد که تغییرات آن نمایانگر تغییر در فرایند تولید و مصرف است و به همین مناسبت ازعوامل بسیار مهم دربهره برداری و کنترل وضعیت شبکه می‌باشد.
 
 
 در ادامه مطلب استاندارد بخش مربوط به تغییرات ولتاژ و فرکانس در استاندارد صنعت ایران را جهت دانلود قرار داده شده است. این استاندارد شامل مباحثی از قبیل موارد زیر می باشد:
 
فلیکر ولتاژ
عدم تعادل ولتاژ
 تغییرات فرکانس
و ...
 
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار