کد خبر: ۲۲۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در حاشیه جلسه کمیته انشعابات غیر مجاز گفت: هر گاه با خرد جمعی و رویکرد تیمی با مقوله‌های مختلف برخورد شود شاهد آثار مثبت آن هستیم.
به گزارش برق نیوز،هادی شیرخانی گفت: طرح جهادی کاهش تلفات به عنوان یک نمونه بارز فعالیت تیمی و عمل گرایی مطلق با همراهی و همیاری تمامی واحد‌های شرکت نشان داد که می‌توان برای توسعه همه جانبه نیز از این مدل بهره جست.
 
وی با اشاره به روند جمع آوری انشعابات غیر مجاز در استان ایلام در راستای طرح جهادی مبارزه با پدیده شوم سرقت انرژی یاد آور شد: تا حصول نتیجه مطلوب راه زیادی داریم، ولی باید مبارزه با این بداخلاقی اجتماعی در صدر فعالیت‌های شرکت قرار گیرد.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق ایلام اظهار داشت: با توجه به مصوبه جدید مجلس در خصوص مبارزه و تعیین جریمه نقدی برای مجرمان انتظار می‌رود شاهد کاهش این حرکت ناشایست باشیم، ولی با این وجود این شرکت روابط خود را با مراجع قضایی و نیروی انتظامی محکم‌تر خواهد کرد و مجرمان باید بدانند که عزم صنعت برق برای صیانت از سرمایه‌های ملی جدی است.
 
منبع: ابتکار
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار