کد خبر: ۲۲۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: تعداد مشترکان برق استان کرمانشاه تا پایان اردیبهشت ماه امسال به ۷۳۲ هزار و ۸۳ مشترک رسید.
به گزارش برق نیوز، علیمراد مرادی‌مجدگفت: اکنون ۷۳۲ هزار و ۸۳ مشترک برق شامل ۶۱۱ هزار و ۶۲۲ مشترک بخش خانگی، ۲۴ هزار و ۳۳۰ بخش عمومی، ۷۱۷۸ مشترک بخش کشاورزی، ۲۶۳۶ مشترک بخش صنعتی، ۸۱ هزار و ۵۰۷ در بخش سایر مصارف و ۴۸۱۰ مشترک بخش روشنایی معابر در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای ۷۳۲ هزار و ۸۳ مشترک برق است عنوان کرد: تعداد مشترکان برق تا پایان سال گذشته ۷۲۹ هزار و ۸۳۷ بود که امسال ۲۲۴۶ هزار مشترک افزوده شد.

مرادی‌مجد با بیان اینکه میزان کل مصرف برق در دو ماه ابتدای امسال ۳۹۲ هزار و ۲۸۹ مگاوات بود که نسبت به سال گذشته ۵ /۳  درصد افزایش یافته است گفت: بیشترین مصرف به ترتیب مربوط به بخش خانگی با ۲۰۰ هزار و ۳۰ مگاوات، بخش عمومی با ۸۲ هزار و ۲۱۸ مگاوات، بخش صنعتی با ۴۶ هزار و ۴۳۲ مگاوات، سایر مصارف با ۳۳ هزار و ۴۹۹ مگاوات و روشنایی معابر با ۱۶ هزار و ۴۰۱ مگاوات است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۶ هزار و ۹۱۶ چراغ روشنایی معابر در استان وجود دارد عنوان کرد: اکنون بیش از ۱۱ هزار و ۴۴۴ کیلومتر خطوط هوایی و زمینی فشار متوسط و بیش از ۶۷۲۶ کیلومتر خطوط هوایی و زمینی شبکه فشار ضعیف و ۱۶ هزار و ۳۸۰ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۲۰۰۵ مگاوات در استان وجود دارد.

مرادی‌مجد با بیان اینکه در دو ماه ابتدای امسال ۲۳ حلقه چاه کشاورزی در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان برقرار شده است گفت: اکنون ۵۵۳۴ چاه کشاورزی در حوزه توزیع نیروی برق استان وجود دارد که در دو ماه ابتدای امسال در مجموع ۷۱۵۸ مگاوات ساعت برق توسط این چاه‌ها مصرف شده است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار