کد خبر: ۲۲۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دومین همایش پایش وضعیت تجهیزات نیروگاهی با محور حفظ آمادگی تولید برق در تابستان، با حضور نیروگاه‌های منتخب کشور در نیروگاه شهید رجایی برگزار می‌گردد.
به گزارش برق نیوز، مدیر دفتر روابط عمومی نیروگاه در خصوص برگزاری دومین همایش پایش وضعیت تجهیزات نیروگاهی گفت: با توجه به ضرورت پایداری تولید برق در فصل پرمصرف تابستان و حفظ آمادگی واحد‌ها برای عبور موفقیت آمیز از شرایط هوای گرم در این فصل، پایش وضعیت تجهیزات نیروگاهی از اهمیت بالایی برخوردار می‌گردد که با تاکید مدیرعامل شرکت در اشتراک گزاری تجربیات نیروگاه‌ها در این خصوص، ۱۲ تیرماه با حضور نیروگاه‌های منتخب کشور، دومین همایش پایش وضعیت تجهیزات نیروگاهی با محور حفظ آمادگی تولید برق در تابستان، در نیروگاه شهید رجایی برگزار می‌گردد.

مدیر روابط عمومی نیروگاه در ادامه افزود: برنامه پایش وضعیت تجهیزات نیروگاه برای پیک تولید در تابستان، تحلیل خرابی و علل عدم آمادگی تجهیزات اصلی نیروگاه، میزان اثربخشی پایش وضعیت در حفظ آمادگی تولید نیروگاه، شناسایی مشکلات پرتکرار مشاهده شده در تجهیزات و ارائه راهکارهای حل مشکل، نقش پایش وضعیت در برنامه ریزی فعالیت‌های تعمیراتی و تکنیک‌ها و روش‌های نوین پایش وضعیت، از محورهای این همایش است که با حضور متخصصان حوزه‌های تعمیرات، بهره برداری و کارشناسان CM نیروگاه‌های منتخب کشور و ارائه مقاله‌های مرتبط با محورهای همایش، به آن پرداخته می‌شود.

گفتنی است در روش CM، تعمیر براساس وضعیت تجهیزات که تحت مراقبت قرار دارد، انجام می‌شود. در این روش به جای تعمیرات ادواری، پایش وضعیت ماشین به صورت دوره‌ای انجام و تعمیرات تن‌ها در زمانی که دستگاه احتیاج به تعمیر دارد، انجام می‌گیرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار