کد خبر: ۲۲۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
پیشنهاد جابجا کردن چک والو مسیر آب سیکل حرارتی واحد اول ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان از بالای دیاراتور به بعد از گلند کندانسور اجرا شد.
به گزارش برق نیوز، حسن فرزام مهر، رئیس گروه مکانیک معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه اصفهان در این خصوص گفت: پیشنهاد جابجا کردن چک والو مسیر آب سیکل حرارتی واحد اول ۳۲۰ مگاواتی از بالای دیاراتور به بعد از گلند کندانسور (مشابه واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی) توسط علی فولادی، مسئول بهره برداری توربین و سیکل واحدهای ۳۲۰ مگاواتی، مطرح و پس از تصویب در کمیته نظام پیشنهادات به مرحله اجرا گذاشته شد.
 
وی ادامه داد: از مهم‌ترین مزایای این پیشنهاد می‌توان به این موارداشاره کرد:در مواقع تریپ اکستراکشن پمپ، در صورت آماده نبودن پمپ رزرو، با اُفت سطح دیاتور می‌توان اکستراکشن پمپ را بدون نیاز به بستن والو خروجی مجدداً استارت نمود در حالیکه قبلاً این امکان وجود نداشت و در صورتیکه بدون بستن والو خروجی مجدداً اکستراکشن پمپ استارت می‌شد بعلت خالی شدن کل مسیر سر و صدا و ضربه شدید در لوله‌ها ایجاد می‌گردید.

همچنین در هنگام خروج واحد اول ۳۲۰ مگاواتی با استفاده از فلینگ پمپ بویلر می‌توان مسیر آب سیکل حرارتی را پر از آب نمود و کلیه هیترهای فشار ضعیف را با فشار حدود ۷ بار از نظر سوراخ بودن تست نمود.

گفتنی است ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری کارکنان در امور سازمان به صورت داوطلبانه از اهم اهدافی است که دنبال می‌شود و با همفکری و همدلی بیشتر مدیران و کارکنان و استفاده مطلوب از امکانات موجود می‌توان بهره وری سازمان را ارتقاء داد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار