کد خبر: ۲۲۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مدیر ایستگاههای برق لارستان، گفت: نصب پایه‌های برق فشار قوی در وسط بلوار و عبور آن از مبادی شهری هیچگونه خطر و عوارضی برای محیط زیست و انسان ندارد.
به گزارش برق نیوز، به دنبال انجام حفاری هایی در بلوار ولایت (بلوار روبری پمپ بنزین صالح پور) به سمت میدان امام خمینی (ره) و پخش مطالبی درخصوص تعبیه مسیر انتقال برق فشار قوی در این قسمت از شهر و عوارض ناشی از آن، که مدیر ایستگاه های برق لارستان در این خصوص جواب گو است.

طیب یادگارفرد با تأیید این موضوع که حفاری صورت گرفته در بلوار ولایت مربوط آماده سازی محل برای استقرار پایه‌های انتقال برق فشار قوی است، اظهار داشت: این مهم به منظور فراهم سازی شرایط لازم جهت تقویت برق شهر لار و همچنین احداث پست برق ۶۳ کیلوولت و با هدف رفع کمبود برق در این شهر در حال انجام است.

مدیر ایستگاههای برق لارستان با تکذیب این موضوع که نصب پایه‌های برق فشار قوی در وسط بلوار و عبور ان از مبادی شهری هیچگونه خطر و عوارضی برای محیط زیست و انسان ندارد، افزود: پخش چنین شایعاتی پایه و اساس علمی ندارد و انجام چنین کارهایی در همه جای کشور و به ویژه در کلان شهر‌ها مرسوم است.

وی درباره علت انتخاب این مسیر برای عبور برق فشار قوی، تصریح کرد: برای انجام این پروژه چند مسیر مورد مطالعه قرار گرفت تا اینکه پس از کارشناسی‌های لازم و تأیید ارگان‌های مختلف مسیر کنونی انتخاب شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
باسلام
اینکه عبور دکل های برق قدرت عوارض داره یا نه جناب مهندس از حیطه علمی من و جنابعالی خارجه. خواهشا اطلاعات غلط رد و بدل نکنید . خیلی مسایل مشکل دار هستن از جمله صحبت کردن با گوشی در مدت زمان زیاد و یا امواج ماکروویو و غیره ولی مردم استفاده می کنن با اینکه میدونن ضرر داره ولی میشه برای کم شدن ضررهای گوشی از برندهایی که امواج کمتری دارن استفاده کرد و یا راههایی برای کمتر استفاده کردن از وایفای در خانه ها و غیره .... راه حل دارن.
ولی این که به عنوان یک مهندس بخواهیم بگیم ضرری نداره اشتباهه مهندس جان. خواهشا مردم را دست کم نگیرید. این هم راه کار داره
شما به عنوان یک مهندس باید دنبال راهکارش باشین تا فقط و فقط اجرای پروژه
به امید پیشرفت کشور عزیزمان در چهارچوب سلامتی مردم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار