کد خبر: ۲۲۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
دومین جلسه کمیته خدمات غیرحضوری با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و اعضای این کمیته در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، دومین جلسه کمیته خدمات غیرحضوری با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و اعضای این کمیته در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

گسترش خدمات غیرحضوری به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکان و گسترش نقاط خدمت رسانی به آن‌ها بر روی بستری امن است. به طوری که مشترکان، بدون صرف هزینه و زمان و در تمامی ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل بتوانند از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه استفاده کنند.

نعمت اله نظری، نماینده مدیرعامل در کمیته خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از گسترش اینگونه خدمات افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات است، اظهار داشت: در دومین جلسه کمیته خدمات غیرحضوری، کارشناسان دفتر انفورماتیک شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به بررسی برنامه‌های سایر شرکت‌های توزیع برق پرداختند و در مورد برنامه‌های مرتبط با خدمات غیرحضوری در دست تهیه شرکت تبادل نظر شد.

وی بر لزوم ارتباط دو طرفه شرکت و مشترکان تاکید کرد و گفت: به همین منظور مقرر است سرویس دو طرفه نرم افزار، جهت ثبت لحظه‌های وجه واریز شده قبض برق مشترک و تغییر گزارشات لحظه‌های برای مشترکان نصب شود.

گفتنی است استفاده از درگاه پرداخت صورتحساب قبض مصرفی برق در اپلیکشن خدمات غیرحضوری به مشترکان درحال انجام است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار