کد خبر: ۲۲۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
با افزایش استفاده از تولید پراکنده که معمولا به شبکه‌های توزیع یا شبکه‌ی انتقال فرعی متصل می‌شود، پدیده‌ی پایداری ولتاژ می‌تواند برای زمانی که سیستم پربار است، قابل پیش بینی باشد. در انتشارات علمی به ندرت یاد می‌شود که این مشکل می‌تواند به باس‌های با ولتاژ کنترل شده مربوط شود؛ یا کنترل ولتاژ می‌تواند اثر وارونه بر آنچه که در ژنراتور‌ها مورد انتظار است، داشته باشد.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: در این مطلب مقاله "تولید پراکنده: آنالیز پایداری ولتاژ" زبان اصل به همراه ترجمه که توسط آقای بهروز ابتکار آماده شده است را می توانید دانلود نمایید.
عنوان اصلی مقاله :
Distributed Generation: Voltage Stability Analysis

چکیده

با افزایش استفاده از تولید پراکنده که معمولا به شبکه‌های توزیع یا شبکه‌ی انتقال فرعی متصل می‌شود، پدیده‌ی پایداری ولتاژ می‌تواند برای زمانی که سیستم پربار است، قابل پیش بینی باشد. در انتشارات علمی به ندرت یاد می‌شود که این مشکل می‌تواند به باس‌های با ولتاژ کنترل شده مربوط شود؛ یا کنترل ولتاژ می‌تواند اثر وارونه بر آنچه که در ژنراتور‌ها مورد انتظار است، داشته باشد. این مطالعه پایداری ولتاژ را برای زمانی که یک ژنراتور به شبکه‌ی توزیع متصل است بررسی می‌کند. با استفاده از یک ابزار تحلیلی که می‌تواند پایداری ولتاژ را تحلیل کند، این مقاله یک سیستم ۳ باسه را به عنوان سیستم تست که بروز این پدیده در آن نشان داده می‌شود، توصیف می‌کند. سپس بوسیله‌ی سیستم تست ۳۴ باس IEEE، تست هایی برای ارزیابی تاثیر اتصال تولید پراکنده بر پایداری ولتاژ، تلفات توان اکتیو و پروفیل ولتاژ اجرا می‌کند.


متن کامل مقاله و ترجمه را از لینک‌های زیر دانلود کنید.
 
 
دانلود اصل مقاله
 
 
 
 
 
دانلود ترجمه مقاله
 
 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار