کد خبر: ۲۳۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
اسدی گفت: بعد از ظهر پنج شنبه یکم تیرماه در پیک مصرف برق، با قطع سوخت گاز ارسالی به نیروگاه بندرعباس مواجه شدیم و در پی آن سه واحد از چهار واحد بخار نیروگاه از مدار خارج شد. اهمیت این حادثه به گونه‌ای بود که با خروج ۴ واحد از مدار با خاموشی کامل روبرو می‌شدیم؛ لذا پرسنل بهره برداری در واکنشی به موقع مانع خروج یکی از واحد‌ها شدند.
به گزارش برق نیوز، در گرماگرم روزهای تابستان جنوب علی رغم دمای بسیار بالای هوا و با وجود روزه داری در ماه مبارک رمضان تلاشگران صنعت برق استان هرمزگان در بخش بهره برداری نیروگاه بندرعباس حماسه‌ای دیگر آفریدند و با تلاش، تخصص و تعهد خود در یک واکنش به موقع مانع خاموشی گسترده در استان هرمزگان شدند.
 
اسدی معاون بهره برداری تولید شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در این رابطه گفت: بعد از ظهر پنج شنبه یکم تیرماه در پیک مصرف برق، با قطع سوخت گاز ارسالی به نیروگاه بندرعباس مواجه شدیم و در پی آن سه واحد از چهار واحد بخار نیروگاه از مدار خارج شد.
 
اهمیت این حادثه به گونه‌ای بود که با خروج ۴ واحد از مدار با خاموشی کامل روبرو می‌شدیم؛ لذا پرسنل بهره برداری در واکنشی به موقع مانع خروج یکی از واحد‌ها شدند.
 
معاون بهره برداری تولید این شرکت افزود: در چنین شرایطی پس از یک فرآیند پیچیده با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان و مدیریت نیروگاه بندرعباس، با عملکرد هوشیارانه و دقیق موفق شدیم چند ساعت بعد، مشکل مورد نظر را رفع کرده و چهار واحد بخار را به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم تا از خاموشی گسترده شهر در گرمای کم سابقه هوا جلوگیری کنیم.
 
اسدی عملکرد بسیار خوب و استثنایی متخصصان نیروگاه بندرعباس و تلاش مجدانه آنان در پایداری واحد‌ها را نشان از تعهد و تخصص ویژه آن‌ها دانست و از کارکنان شرکت به خصوص پرسنل بهره برداری که برای تولید برق مستمر، ایمن و اقتصادی همواره می‌کوشند تشکر و قدر دانی کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار