کد خبر: ۲۳۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
به علت وزش باد شدید ، خط اصلی شبکه برق درمسیر یزد - رستاق دچار اختلال و موجب قطع برق اصلی در شهرستانهای اردکان و میبد گردید .
به گزارش برق نیوز، هادی مقیمی افزود: به علت طوفان شدید ، خط اصلی شبکه برق درمسیر یزد - رستاق دچار اختلال و موجب قطع برق اصلی در شهرستانهای اردکان و میبد گردید .
وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانداری اردکان و تلاش مامورین و تکنیسین های تعمیر شبکه به سرعت مشکل قطعی برق رفع و وصل شد.
مقیمی اظهار کرد: با توجه به ضرورت خدمت رسانی به مردم و مهم بودن برخی مراکز نظیر بیمارستان ها ، اورژانس و مراکز نظامی به سرعت موضوع پیگیری و در اسرع زمان ممکن موضوع اصلی شبکه برطرف شد.
فرماندار اردکان با بیان اینکه به علت طوفان خیز بودن منطقه و سایر حوادث طبیعی به خصوص در فصل تابستان این گونه اتفاقات امکان تکرار دارد تصریح کرد: با توجه به این احتمال ها و تکرار این حوادث همه مامورین تلاش خود را در راه اندازی شبکه خواهند کرد تا مردم در آرامش باشند.
وزش طوفان، دوشنبه شب موجب قطع برق در برخی مناطق اردکان در ساعت 22:30 شد که با پیگیری فرماندار اردکان این مشکل در ساعت 23:15 حل شد .
دشت یزد - اردکان، همه ساله در اوقات مختلف سال، شاهد وزش طوفانهای گرد و خاک است که خساراتی بر منابع اقتصادی استان وارد می کند.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
برچسب ها: برق ، قطعی برق
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
بهره برداری در رکت های توزیع و توانیر هیچ وقت جدی گرفته نشد
مدیر کل نظارت بر توزیع توانیر و معاونین بهره برداری در توانیر و شرکت های توزیع باید یک فرد کارکشته و باتجربه و با دانش باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار